Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 64 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #665578

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    sprawdź świecę czy się nie zaspawała czy nie zasyfiła, sprawdź czy jest iskra, zobacz czy gaźnik nie jest zasyfiony, zobacz czy filtr powietrza się nie zatkał. Jak to nie pomoże to pisz. A z tym dymieniem to zależy bo nawet mój czasem dymi czasem nie a leje tyle samo tego samego oleju. Jak masz zbiorniczek na olej i do niego lejesz to możliwe że przestanie podawać i się zatrze silnik więc polecam go wywalić i lać mieszanke. BTW jak ma 24K na liczniku to niedługo czeka cię remont silnika jeśli nie był robiony wcześniej.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 19 godzin, 33 minut temu przez  Littlespy.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 19 godzin, 33 minut temu przez  Littlespy.
    #665573

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Na żywo? 2 u wujka w warsztacie
    Chodzi o te odblokowane a zarejestrowane na zablokowane. W sumie to sam ma jeden ale nie 125 tylko 50

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 20 godzin, 55 minut temu przez  Littlespy.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 20 godzin, 55 minut temu przez  Littlespy.
    #665559

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    A ty widze nie rozumiesz o co mi teraz chodzi… Chodzi mi o to że wychodziły wersje fabrycznie zblokowane z 11kw w dowodzie a potem tak średnio legalnie można było te blokady zdjąć. 11kw w dowodzie jest? no jest, ponad 20km jest? no też jest, tylko to tak jak ty to ująłeś ,,przewał w papierach”

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #665476

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Dobra jak narazie moje plany wyglądają tak: Kupić s6 pro replica i tylko rolki zmienić, później jeśli będzie kasa to cylek 70cc i zobacze jak to będzie chodzić, jeśli źle to jeszcze wariator i tyle. Ogólnie to do zmiany cylka będę potrzebować więcej hajsu niż na same części bo to jedyna rzecz z tych które mam zamiar zrobić których sam nie umiem, więc mechanik trochę zabierze.

    #665451

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Żadne teorie jak coś ma 11kw w dowodzie i 125cc to jest na prawko b lub a1

    #665447

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Jak mają w dowodzie 11 kw to są:)

    #665445

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Ja polecam TDR 125 lub CRM 125 ogólnie 2t co ma ponad 20km, tylko nie polecam czegoś typu nsr 125 bo strasznie niewygodne.

    #665441

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Jeśli jeszcze ktoś to czyto to mam 2 pytania: Czy nada się do serii ten wydech i czy nada się do tego: https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-polini-sport-70cc-morini-ac.html
    lub tego https://allegro.pl/oferta/cylinder-tgb-101-r-50-s-x-303-309-laser-f409-70-80-7839011924 (to jest power force)

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 dni, 14 godzin temu przez  Littlespy.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 dni, 14 godzin temu przez  Littlespy.
    #665115

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    To nie wiem, chyba nawet gdzieś widziałem jakiś warsztat który oferuje takie usługi razem z papierami do zmiany dowodu w urzędzie.

    #664936

    Littlespy
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Ja bym jednak kupował używkę bo takie chińczyki mogą tego nie wytrzymać a dobrą używkę spokojnie znajdziesz NP. CBR125 albo CBF125, może hyosung GT125 (ma rame od 500cc więc się zmieścisz), a jak lubisz 2t to NSR125 jak w dowodzie ma 11kw to też możesz brać. Tak więc jak widzisz do tej ceny coś znajdziesz ale na coś naprawdę dobrego to 7000zł potrzebujesz i będzie to używka bo chińczyki takiej trasy nie wytrzymają.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 64 łącznie)