Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #671833

    Leszek Kostrz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Dzięki
    Lech

    #671825

    Leszek Kostrz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    z zawodu jestem elektrykiem i z instalacją elektryczną mam tylko ten problem jak się do tego dostać !
    mało znam ten motor i trochę ” dmucham na zimno ” aby czegoś nie uszkodzić , myślałem z
    że jest gdzieś wyprowadzony przewód prądowy do ładowania

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #671824

    Leszek Kostrz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Tak nie wiem jak rozebrać obudowę i wyjąć akumulator aby czegoś nie urwać

    #669887

    Leszek Kostrz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witaj Wombat wykręciłem pompe z yamahy to prosta mechaniczna pompa w idealnym stanie to samo zrobiłem z termostatem pełne otwarcie ma w temperaturze ok. 86 stopni ( sprawdziłem w gorącej wodzie mam czajnik z regulacją temperatury ) , natomiast nie zauważyłem wycieków płynu . Po odpaleniu jest ok. ma pełny ciąg nic się nie dzieje przez kilka lub kilkanaście kilometrów po czym nagle rośnie temperatura i dochodzi do czerwonej kreski wtedy go wyłączam i zostawiam na włączonym wentylatorze aż ostygnie wtedy dalej jedzie ale ma zwiększone wolne obroty do ok. 2500 rpm co powoduje że jak się zatrzymam to muszę go trzymać na hamulcu. Po całkowitym wystygnięciu ok. 1 godz. wszystko wraca do normy nie ma wycieku płyn jest ok.
    Tak teraz pisząc przypomniałem sobie że za pierwszym razem przed wymianą płynu był on bardzo tłusty ale przejrzysty nie wiem czy to normalne.
    Lech

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)