Odpowiedzi

Wyświetlanie 28 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #701630
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      to jak coś to nowy zamówię tylko pytanie mam czy mogę jeszcze jeździć na tym wale
      bo jak nie ma śniegu to na wieś dojeżdżam do matki 30 km od miasta w weekendy raz na 2 tygodnie
      Tak to bym na wiosnę dopiero kupił nowy
      tylko tamtego co miałem nie produkują już zostały takie
      Wał korbowy Carenzi Racing,
      WAŁ KORBOWY MOTOFORCE STANDARD
      Wał korbowy Top Racing STD,
      nie wiem który wybrać

    • #688825
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Chyba wszystko działa ładowanie mam 14,4 v maksymalne w tej chwili 3 dni jeździłem i tak się utrzymuje to chyba dobrze to mam jeszcze jedno pytanie
      skuter 70 cm arisal po przejechaniu 40 km czuć różnicę że duzo głośniej chodzi skuter czy to wina wydechu przegrzewa się czy co innego jak jeżdżę po mieście jest ok jak wyjadę za miasto to po 40 km słychać ze duzo głośniej pracuje wszystko obroty te same tylko duzo głośniej sprawdzałem na tecnigas silent mam nowy i 2 oryginalne wydechy i to samo
      to wydechy się przegrzewają czy arisal

    • #688496
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Witam zmieniałem trzy regulatory napięcia na jednym nawet do 17 v mi ładował od razu wywaliłem go
      teraz mam używany oryginalny i dodatkowo znalazłem
      na podłączeniu akumulatora śruby się poluzowały możliwe że to to było cała winą
      nie regulatory
      nie to że były odkręcone bo mam elektroniczny licznik i od razu by mi się pokasowało wszystko przebieg km itp
      tylko luźne śruby były jak podkręcałem to cala drogę przejechałem na 13v do 13.6 v te 40 km co jechałem

    • #684988
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      alternator

    • #684981
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ja mam taki zwykły miernik MIERNIK NAPIĘCIA WOLTOMIERZ LED DC 3-30V
      jest zamontowany zaraz przy gniazdo do zapalniczki przy kierownicy
      taki skuter już kupiłem nie wiem do czego jest wpięty
      mam na pewno bo nowy wymieniałem
      ISKROWNIK ALTERNATOR magnet PEUGEOT

      skuter nie odpalany ma 12.9
      wysokie obroty 14,8
      na wolnych obrotach 13,2

    • #684974
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      na bardzo wysokich 14,9
      regulator oryginalny
      mam 3 sztuki wszystkie używane
      od piątku mam urlop to powymieniam i zobaczymy
      tylko czy do piątku mogę po mieście do pracy jeździć z tym co teraz mi się świeci czy nic się nie stanie

    • #683748
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Ja mam peugeot elystar z 2010 r założyłem cylinder arisal 70cm wał wzmacniany tec wariator malossi wydech tecnigas zamyka licznik do 85 km ale ile naprawdę leci nie wiem bo nie mierzyłem .1300 wydałem na części wcześniej leciał 70 ja ważę 100 kg

    • #667301
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ostatnio urwałem 2 paski po 20 km pękały wzmacniane okazało się że sprzęgło było przyczyną łożyska się posypały i zacinało się sprzęgło
      zauważyłem że
      pasek krótszy
      755 x 18 x 30 bando woniej się rozpędza ale v max mam 85 km
      765 x 17,5mm polini szybciej się rozpędza ale 75 max wyciąga
      może tylko u mnie tak jest
      mi bardziej na v max zależy bo jeżdżę po 30 km w weekendy na wieś to lepiej ten krótszy pasek wybierać chyba

    • #661126
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Ok dzięki jutro oddam do elektryka wymieniłem regulator napięcia bo mam drugi zapasowy ale dalej nie ma światła i nie ładuje akumulatora
      dzięki
      Pozdrawiam

    • #661076
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ok dzięki
      dodam że mam wstawiony wyświetlacz akumulatora ile jest naładowany i od czasu usterki światła nie ładuje go podczas jazdy
      zawsze miałem 14,5 a teraz jest 12,3

    • #659954
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Światła nie wiem bo to się dzieje podczas jazdy
      wcześniej był taki sam problem tylko potrafiło się tak zrobić że jak stał w miejscu i dałeś gazu to wskazówka licznika się przekręcała
      dałem drugi licznik było to samo więc kupiłem nowy przewód ze ślimakiem i teraz jest ok na 2 licznikach
      tylko na tych dołkach jak by nie łączyło coś i resetuje się wszystko km i godzina regulator napięcia mam drugi nie podłączałem go jeszcze
      dobra to poddaje żeby przewody od całej kostki posprawdzał jakiś elektryk

      • #660257
        bambo225
        Uczestnik
        • Postów: 72

        Witam już ogarnąłem wszystko
        jeden z czerwonych kabli przy akumulatorze
        wisiał na włosku mam 3 czerwone i 2 czarne jeden czerwony ledwo siedział aż wreszcie się urwał podłączyłem na nowo wszystko i jest ok
        wszystko działa

    • #652164
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Witam znalazłem
      Oryginalny pas napędowy Bando pasujący do szerokiej gamy skuterów Peugeot 50cc.

      Wymiary: 755 x 18 x 30

      Kod części Peugeot – 729171.
      Kod Bando: 11 729 171 00 755 18 30

      pytanie czy jeśli teraz mam założony pasek polini wzmacniany
      Wymiary: 768×17,5mm
      a założę 755 nie będzie spadku v max że krótszy jest o 1 cm

    • #640004
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Ok teraz na 65 dyszy jest chyba najlepiej
      żadnego muła i prędkość mam 75
      gdzie była 62 na tym filtrze powietrza
      75 to na stożku miałem a teraz normalnie ciągnie 75
      nie wiem czy to zasługa dyszy czy nie ale jeździ dobrze i nie muli
      i tak zostawię go
      aż kupie cylinder arisal 70 i wał
      Pozdrawiam

    • #639982
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Witam dysze będę miał rano w poniedziałek
      mam jeszcze jedno pytanie

      jadąc w trasie jest wszystko ok prawie cały czas na full manetka jak wjeżdżam do miasta mam 2 mosty jeden jest ok ale korki a drugi jest bardzo pochyły
      jak zjeżdżam w dół na hamulcu bo i tak lekkie korki skuter jest cały czas pochylony do dołu to jak zjadę to ma takiego muła zaraz po wyprostowaniu że muszę kilka razy manetka ruszać żeby ożył i inaczej by się zatrzymał to jest jakaś rada na to czy omijać ten most
      tzn zalewa mi gaźnik chyba tak i to jest za każdym razem kiedy jadę tym mostem po mieście wszystko ok a jak pochylisz motor to od razu muł

    • #639854
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Oryginalnie jak go kupiłem to dysza była 95 założona teraz jest 75
      ok to kupie 70 i 65 zobaczymy jak będzie
      dysze mam od ręki te główne obok mnie nie daleko
      Dzięki

    • #639794
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      w tej chwili mam
      dysza główna 75
      dysza wolnych obrotów 34 30 tez zakładałem ale to samo to zostałem na 34

      teraz jest tak skuter już nie gaśnie
      jak zwalniam normalnie się zachowuje ale nadal nie mam obrotów

      filtr powietrza mam w tej chwili motoforce airbox ta tubę podwójną
      wcześniej miałem stożek polini airbox ale to samo było

      musiałem zmienić bo oryginalna puszka nie pasuje do gaźnika 17.5

      świeca mokra na dole i czarna powietrze mam 4 obroty od końca wykręcona śrubę mniej nie mogę dać bo gaśnie
      śruba od obrotów na maxa wkręcona

      olej sam wlewam do baku 100 ml na 5 litrów
      tak mi kiedyś w serwisie powiedzieli i tak zostało może za duzo oleju
      i jeszcze jedno mnie zastanawia oryginalnie peugeot ma rolki 8.0 g u mnie sa 8.5 g może to jest przyczyna braku obrotów

      szkoda ze nie chcą regulować gaźników u nas w serwisie tak to bym zostawił i naprawili by a tak to do pseudo mechaników muszę jeździć

      to wszystko zaczęło się od zmiany gaźnika i króćca z 12 na 17.5
      problemy z obrotami
      v max normalnie 72 do 75 leci płynnie się rozpędza

    • #639347
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ok na razie zostawię ja w spokoju i pozamawiam te od wolnych obrotów myślę że to jest wina że gaśnie na wolnych obrotach jeśli regulacja nic nie daje
      dużo gaźników jak sprzedają to mają
      dysze wolnych obrotów 34 a u mnie 38 wolne obroty i 95 główna dysza
      do 50 cm chyba za duże to wszystko
      ale powymieniam i się okaże
      Pozdrawiam

    • #639344
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      dzięki za odp
      czyli jak mam 38 zamówię 34 i 30 a w górę 42 i 46

      a ostatnie pytanie do czego jest dysza ssania bo mam też w gaźniku czy to też się wymienia czy nie

      Dysza wolnych obrotów Dellorto PHVA 17,5 lub dysza ssania takie są nazwy

      https://www.scooterkingz.com.pl/dysza-wolnych-obrotow-dellorto-phva-175

      https://archiwum.allegro.pl/oferta/dysza-ssania-50-gaznik-dellorto-phva-17-5-ed-i6648026574.html

      u mnie ssanie działa w porządku

    • #638484
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ok czyli ten motoforce jest w miarę cichy z tych wszystkich
      jak tak to moge go kupić widziałem na 2 filmikach jak na razie duzo osób polecało ten

      Doppler Air-system

      ale nic więcej żadnego filmiku nawet zdjęcia sa tylko wze sklepu

      motoforce potrzebuje pod 35 mm wejście do gaźnika to takie są tam w zestawie 28, 35 i 50 mm
      ale potrzebuje zamontować go pod katem 45 stopni
      można dokupić kolanka zagięte 45 i 90 stopni.
      ale w opisie tych kolanek jest
      Średnica mocowań 42 (do puszki filtra) i 48 mm do gaźnika.a ja mam 35 mm do gaźnika to znowu trzeba będzie kombinować
      chyba że będzie pasowało
      dla mnie ten filtr jest ok

    • #637158
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Dzięki tak zrobie
      a mozesz polecić jakiej firmy kupić bo teraz jest pelno
      i od jakiego koloru zacząć
      wolałbym kilka razy nie rozbierać sprzęgła żeby nie poniszczyć za bardzo
      chyba że kupie Sprzęgło TEC 107 Regulowane
      to jest te najtańsze sport
      ma niebieskie i czerwone sprężynki w zestawie

    • #637095
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      ok na rolkach 8.5 g leci mi 80 ale ma muła na starcie
      jak założe mu lżejsze rolki od 7,8 w dół to sa wysokie obroty i czuć jak sie śłizga na starcie jak juz ruszy to 60 max
      pasek rolki nowe wszystko

    • #636606
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      u mnie w peugeocie po wielu próbach najlepiej mu idzie na 8 do 9 gramach wyższych nie zakładałem jeszcze ale na niżśzych nie idzie mu właśnie

    • #636604
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Sprężynek nigdy nie wymieniałem w sprzęgłe centralna tak ale nie mogłem dostroić wszystkiego i az mi sie sprzęgło spaliło razem z dzwonem dlatego pozostaje na oryginalnym
      ale jeżeli spreżynki sprzęgła na 1500+ coś pomogą to mogę je założyć i rolki 5 gram ale bez centalnej centralna oryginał

    • #636603
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      czekam na plusowa temperature to powymieniam bo jezdżę cały rok jak sniegu nie ma i jest na plusie
      mam rolki 5 gram ale nie zakładałem jeszcze najlzejsze to 6.5 g zakładałem ale

      wysokie obroty i tak jak by sie slizgał na starcie było pędkoś 70 km
      dzwon jest stary sprzęło nowe

    • #636600
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      rozpedza się powoli do 75km czasami 80
      50 ki chyba tyle wyciagaja jeśli chodzi o peugeota elystara on 100 wazy i ja też prawie 100

      na poczatku jak zimny to musze dać manetke do konca gazu zeby ruszył ale w peugeotach to chyba tak jest podobno potem już normalnie jak się rozgrzeje szybko rusza

    • #634076
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Sprężyny dopiero jutro przyjdą i pozakładam je
      mam inny problem
      zamontowałem nowy wydech naraku sport dałem tez uszczelke nie wiem czy potrzebna bo w starym nie bylo ani uszcelki tej plaskiej ani okraglej
      tu w zestawie tez nie bylo ale dokupilem USZCZELKA WYDECHU TECNIGAS, PEUGEOT
      Jak zamontowałem wydech i pojezdzilem troche to slychac gwizd przy malej predkosci i jak sie rozpedze juz
      co to moze byc
      dokrecone wszystko chyba ze ta uszczelka nie potrzebna w chińczyku tez nie mialem uszczelki zadnej tu w peugeocie tez nie bylo na starym wydechu

    • #633894
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      na 8,5 grama w ogóle nie czuc obrotów nawet jak sie rozpędzisz jedzie normalnie nic nie wyje zamówiłem 3 rodzaje spręzyn centralnych i jak przyjda bede testowal az cos sie uda

    • #620712
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Rolki to już dobrałem chyba bo pasek się wkręcą 2 mm od góry to nie wiem czy cięższe kupować jeszcze .
      Na sportowym sprzęgle i dzwonie wszystko na 107 mm dopasowane nic nie uzyskałem tylko przyspieszenie i straciłem cały v max.
      testowałem na wszystkim miękka sprężyna i rolki od 4 gram do 7 gram
      średnia sprężyna i rolki od 4 gram do 7 gram
      twarda sprężyna i rolki od 4 gram do 7 gram

      nie wymieniałem tylko spręzynek sprzęgła ale one są odpowiedzialne głównie za start naszego skutera czyli decydują o tym z jakich obrotów ruszamy.
      Im twardsze ruszamy z wyższych obrotów.

      zostaje mi tylko seryjny dzwon i sprzęgło bo tam wszystko gra tylko wolał bym podpowiedź czy zakładać cięższe rolki czy już mu wystarczy

    • #620710
      bambo225
      Uczestnik
      • Postów: 72

      Możecie podpowiedzieć czy kupić cięższe rolki czy już zostawić to ewentualnie sprężynę dać średnią

      na razie najlepiej mu idzie 5.5 g do 6 dalej nie wiem ale na 6 gramach te obroty dziwnie się zachowują jak by się ślizgały

      bo sprzęgło sportowe z dzwonem nie sprawdziło się muszę je sprzedać najwyżej ewentualnie mogę poprzekładać z seryjnego sprężynki i sprężynę centralna ale i tak sportowe jest lżejsze to nie wiem czy to coś zmieni

Wyświetlanie 28 odpowiedzi wątku
Back to top button