Utworzone odpowiedzi

Ogl膮dasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 艂膮cznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #693950 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe adrodax
    adrodax
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 5

    Update.
    Oczywi艣cie znam zasad臋 puchni臋cia t艂oka, ale wed艂ug mojego do艣wiadczenia t艂ok kt贸ry puchnie wymaga nieco d艂u偶szej przerwy ni偶 10s. Po za tym na zestawie 50 wyst臋powa艂y te same objawy, a nie by艂o wida膰 艣lad贸w zatarcia, jedynie prawid艂owe zuzycie.
    Ga藕nik 17,5, dysze 65 / 34
    Zmiana dyszy nic nie pomog艂a, wstawi艂em 70 zamiast 65 i zyska艂em jedynie bardziej czarn膮 艣wiec臋, na 65 by艂a prawid艂owego koloru.
    Spr臋偶anie 10,5 bar na ciep艂ym silniku, na oryginalnym cylindrze 50 by艂o poni偶ej 7 bar co sk艂oni艂o mnie po cz臋艣ci do jego wymiany.
    Zrobi艂em test w postaci odkr臋cenia gazu na max i oczywi艣cie po 30s na pe艂nym gazie motocykl „zdech艂” w tym samym momencie od艂膮czy艂em dop艂yw paliwa i przyst膮pi艂em do demonta偶u ga藕nika. po odkr臋ceniu komory p艂ywakowej by艂o tylko troch臋 paliwa na dnie, czyli ju偶 mamy prawdopodobn膮 przyczyn臋 – Brak paliwa.
    Oczywi艣cie w zbiorniku jest paliwo. Ponownie sprawdzi艂em iglic臋, chodzi idealnie, nie zacina si臋, p艂ywak chodzi bez oporu, dok艂adnie sprawdzi艂em czy nie wadzi o komor臋 p艂ywakow膮 czy si臋 nie zacina. Paliwo pod艂膮czone do ga藕nika bez komory p艂ywakowej przep艂ywa sprawnie i z odpowiedni膮 ilo艣ci膮 jak na tak ma艂y zaw贸r iglicowy.
    Mimo tego, 偶e skuter zachowywa艂 si臋 podobnie na zewn臋trznym 藕r贸dle paliwa to zakupi臋 nowy kranik oraz profilaktycznie zaworek iglicowy.
    Pozdrawiam i b臋d臋 informowa艂 je艣li nast膮pi rozwi膮zanie problemu.

    #693930 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe adrodax
    adrodax
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 5

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Zestaw za艂o偶ony prawid艂owo. Zaw贸r iglicowy sprawdzany dzia艂a w 100% dobrze. Ga藕nik ustawiony prosto (jest nawet bolec ustalaj膮cy jego pozycje) .
    Skuter wkr臋ca si臋 na obroty maksymalne i nie ma 偶adnego problemu w je藕dzie. Na postoju mo偶na r贸wnie偶 odkr臋ci膰 gaz do ko艅ca i przez oko艂o 30s. trzyma maksymalne obroty i nast臋pnie jest objaw jakby wy艂膮czenia stacyjki, po 10-20s kr臋cenia rozrusznikiem lub kilku kopni臋ciach odpala normalnie. Zak艂adam, 偶e czas puchni臋cia t艂oka jako艣 by si臋 zmieni艂 po wymianie cylindra z t艂okiem, spotka艂em si臋 te偶 z takim problemem w yz125 i wygl膮da艂o to nieco inaczej.
    W ka偶dym razie spr贸buj臋 z wi臋ksz膮 dysz膮.
    Pozdrawiam

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.
    #693919 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe adrodax
    adrodax
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 5

    Tak, ale na seryjnym cylindrze by艂o dok艂adnie tak samo. Po za tym motocykl od startu ci膮gnie dobrze, 艣wieca ma idealny kolor.

    #693879 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe adrodax
    adrodax
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 5

    Gaznik weber 艣rednicy nie pamietam, ale taki jak fabryk臋 opu艣ci艂, dysze r贸wnie偶 (g艂贸wna 65). Iglica nie ma 艣lad贸w zuzycia, paliwo swobodnie przep艂ywa, p艂ywak ca艂y plastikowy bez mo偶liwo艣ci regulacji.

Ogl膮dasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 艂膮cznie)