Czy to możliwe, żeby założony odwrotną stroną pasek napędowy zmienił charakterystykę przełożeń o 180 stopni? Okazuje się, że tak. Kierując swojego Kymco New Dink na przegląd po przebiegu 5000 km wszystko działało bez zarzutu. Po odebraniu pojazdu jednak zupełnie inaczej się prowadził. Przyśpieszał dynamicznie, za to jednak podczas prędkości podróżnych był bardziej wysilony. Niegdyś 6 000 obrotów spokojnie wystarczało do jazdy z prędkością 50 km/h. Teraz 7 000 to za mało. Co tu dużo mówić, wróciłem tam, skąd wracałem… Zapytałem „panowie! Rolki mi zmieniliście? Sprężynę centralną?” Odpowiedzi na oba pytania były negatywne. Po wielu minutach dywagacji mechanik wpadł na [...]
Dziś na liczniku pojawiła mi się magiczna cyfra 10 000 km. Gdy kupiłem ją od Lecha, Inca miała 4070. To był początek czerwca. Szybko, bardzo szybko. Poza zatkanym gaźnikiem i zardzewiałym złączem odprowadzenia masy, prócz tego, że od tygodnia przy nagłym hamowaniu wariator nie zrzuca przełożenia, to skuterek jeździ i to całkiem nieźle. Kto by się spodziewał, zwłaszcza, że Inca przeszła również kilka off roadowych tras. Mam nadzieje, że przejedzie kolejne 10. Wtedy pewnie też o tym napiszę na Blogu Skuterowo.com