Romet SCMB 250, ADV 250, Classic 400 i RCR 125: TVN Turbo sprawdza nowości 2016

Romet postanowił odpowiedzieć na modne ostatnio motocykle typu “cafe racer” i “scrambler”. Nowy Romet SCMB 250 to zdecydowanie najbardziej stylowy pojazd polskiej marki. Do sprzedaży maszyna trafi w przyszłym roku. Także w wersji 125 ccm. Firma chce wprowadzić w przyszłym roku także nowy pojazd ADV i cruiser.

Romet SCMB 250 i 125 to nawiązanie do klasyki. To odpowiedź na nowe trendy, na ich skutek motocykle typu cafe racer cieszą się dużą popularnością na polskim rynku.

Romet ADV 250 to nowy pojazd w segmencie adventure. Uniwersalny motocykl przeprawowy z seryjnie montowanymi trzema kuframi. Silnik zasilany jest wtryskiem.

Romet Classic 400 to wycieczka do lat 80 i japońskiej klasyki. Co ciekawe tej “olejak” będzie dostępny także w wersji z wózkiem bocznym. Ciekawe.

Z kolei Romet RCR 125 nawiązuje stylem do cruisera. Te ponad 160 kg masy będzie współpracować z dwucylindrowym silnikiem 125 w układzie rzędowym.

 

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

15 opinii

  1. I bardzo dobrze. Im więcej marek i modeli, tym lepiej, każdy coś dla siebie znajdze. Na szczęście przedziały cenowe też są różne (patrz ferro 125), więc szansa ponownego ^zmotocyklowania^ narodu jest :-))) Jeszcze żeby ludzi było stać i na sprzęt i na robienie uprawnień, to będzie git 😉

  2. Ceny tak czy inaczej muszą się dostosować do rynku. Będziemy w motorynkach mieć euro4, ale za to koła będą drewniane i bez hamulców
    🙂 Taki mamg klimat :-)))

  3. … i zacznie się downsizing w motocyklach
    *
    Rozmowa dziś:
    – Czym jeździsz?
    – Sześćsetą
    – Wow!

    Rozmowa za 5 lat:
    – Czym jeździsz?
    – Ćwiartką
    – Szacun!

  4. Najwięcej jednak przyrośnie motocykli w wersji 1/8… 😉
    Ludzie są leniwi i oszczędni. Optymalnie jest jednak wykosztować się na kat B i nie marnować więcej pieniędzy, tylko jeździć… ;)))

  5. Tyle że wtedy, za jakiś czas, będzie powtórka z 50. 125cm/15KM to za mało, więc tuning i jazda bez uprawnień na sprzętach bez działającego OC (150, 200… 20, 25, 30KM). Pewnie tylko w nieco mniejszej skali, bo jednak świadomość zagrożenia nieco większa w tym przedziale wiekowym…

  6. Ech, no o tym, to chyba wczoraj dyskutowaliśmy. Bez egzekwowania prawa nic tu się nie zmieni. Dopóki nie zaczną losowo sprawdzać maszyn i uprawnień ^szoferów^, to faktycznie nic się nie zmieni i będzie tak, jak napisałeś…

  7. RGV 250 fajne tylko na 50 to idiota policjant dał by sie nabrać bo tam jest v2,ale jeśli chodzi o sam moto to wypierd ma konkret jaszcze w wersji 62 kuce to dla łysego w sam raz tylko jak ciśniesz pali k\\jak polonez:D
    Wracając do tematu to jak dla mnie jeszcze z 10 importerów by sie przydało i ceny nie wzrosną aż tak bo konkurencja jest zdrowa.

  8. Święte słowa, Paci. Ale Romecik łapie pod siebie co może i trochę to ^przycina^ -:)
    *
    Fajny zapis temp. w prognozie pogody widziałem przed chwilą: -0°C…
    ^Mniej niż zeroo-o, mniej niż zeroo-o
    O! O! O! O!^

  9. Niestety na naszym rynku z większych importerów to junak i romet a przydał y sie taki nagły atak chińczyka z takim samym asortymentem lecz tańszym to i oni by spuścili z tonu,tak było z kymco były drogie są w cenie rometa i junaka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button