Romet ADV 125 2019. Nowy wielozadaniowiec do codziennej jazdy

Najnowsza odsłona motocykla, który nie boi się żadnego zadania. Oto nowy Romet ADV 125 , czyli nowoczesny jednoślad o klasycznej, ascetycznej linii i rozbudowanej funkcjonalności.

Ten pojazd stworzony został, by dojechać wszędzie i zawsze. Wygodna pozycja za kierownicą, podwyższony prześwit oraz skok zawieszeń i rozbudowane wyposażenie dodatkowe, w postaci wytrzymałych osłon i dużej ilości stelaży, sprawiają, że możesz nie troszczyć się o stan dróg oraz o to, czy zabranie wszystkich niezbędnych bagaży będzie możliwe. Pomoże w tym także nowa, wzmocniona rama, która bez problemu wytrzyma jazdę z największymi obciążeniami.

Sprawdzony, żywotny i dynamiczny napęd pozwala sprawnie przemieszczać się zarówno po drogach, jak i w lżejszym terenie, a układ hamulcowy z systemem CBS, elektroniczny wtrysk paliwa oraz powiększony, 15-litrowy zbiornik paliwa, sprawiają, że jazda jest przyjemna i bezpieczna, zasięg między tankowaniami ogromny, a czynności eksploatacyjne sprowadzone są do całkowitego minimum. Co więcej nowy ADV 125 jest teraz dostępny w wygodnym systemie finansowania zakupu z ratami 0% oraz odroczeniem spłaty aż o 3 miesiące.

Dosiądź już teraz nowego Rometa z linii ADV i zacznij go spłacać dopiero po sezonie. Oferta ważna jest do 30. września br. Więcej szczegółów w salonach dealerskich oraz na www.romet.pl

[trending]

 

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

8 opinii

  1. Romet powinien zmienic nazwe na Chinmet, ten syf powinni eksportowac do indii ale tam by tego nie kupili

    1. No wiadomo, dresiki wolą 20-letnie (tu wstaw markę która daje sebixowy prestiż wśród reszty sebixów), zakatowane przez innych dresików, aby tylko móc szpanować znaną marką, wśród reszty dresików. Później taki sebix siedzi po kilka godzin w garażu albo przed domem i kilka razy w miesiącu rozkłada i składa swoje markowe sebixemoto, bo z niego wielki pasjonata jest i znawca. Następnie wchodzi w internet i pisze jakie to chińskie motocykle są złe, chociaż w ogóle go nie interesują, nic o nich nie wie, nigdy nie miał i nie zamierza mieć, ale nie może znieść myśli, że ludzie są zadowoleni z takich motocykli. Wszyscy już znamy te wasze dziecinne, dresiarskie kompleksy…

      1. Sam mam i nie narzekam, poza tym pododoba mi się, to był świadomy zakup z jego zaletami i wadami i dlatego sobie chwalę, tu coś postuka, tu popiszczy, ale pali na dotyk i jeszcze mnie nie zawiódł. Janusze narzekają bo myślą że kupując motocykl w tej cenie mają jakość, spasowanie czołowych marek tak w tej cenie nie jest i trzeba być świadomym tego, to silnik konstrukcyjnie z lat 80, i reszta też tak można powiedzieć poza nowym modelem z CBS, czy wtryskiem. Po drugie nowe motocykle też mają wady i pomimo zaawansowania technologicznego niestety nie są bezawaryjnie, i to również boli takich sebixów, że ktoś kupił sobie chińczyka kilkukrotnie tańszego i jemu to działa, jeździ, a prawda jest taka że dużo marek składa, produkuje w Chinach czy się to podoba komuś czy nie, (wiadomo że według swoich wytycznych). A tankując do pełna i tak zajadę dalej od niejednego motocykla na jednym tankowaniu jednakże trochę dłużej pojadę. Aczkolwiek zgodnie z przepisami granicą maleje. 😉

  2. Ja w w swoim ADV z 2015 roku mam 17 litrowy zbiornik paliwa. Oni go raczej zmniejszyli. Ale fakt, Romek jeszcze mnie nie zawiódł.

  3. Aj, badziew jakich mało. Miałem i wiem co mówię. Przed zakupem warto sprawdzić spawy bo moja sztuka była pohewtana. Max prędkość to 90 z góry z największą zębatką w silniku. Mocy wystarczą jak nie ważysz więcej jak 80 kg. Szkoda tylko że Polacy oddali tą markę Chinczykom. Bo Polak by zrobił lepiej. Pozdrawiam.

  4. Witam !
    Posiadam Rometa Z One R .Pojazd bardzo przyjemny . Tragedia z dostępem do części i większością serwisów . Romet to produkt jednorazowy .
    Próba naprawy to wielo miesięczne poszukiwanie częsci .
    Szerokości i LWG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button