Romet 727: Czy wytrzyma nasz test?

Zupełnie nowy 727 z zerowym przebiegiem. Manetka do oporu, bez wcześniejszego rozgrzania. Przejazdy przez dziury, wyrwy, potężne kałuże bez odpuszczania gazu. Gwałtowne przyśpieszanie i hamowanie. Czy jeden z najtańszych Rometów wytrzyma nasz test? Zobaczcie.

Wielu się zastanawia: Ile może być wart skuter za niecałe 3000 PLN. Na ile będzie trwały i bezawaryjny. Jak będzie znosić złe traktowanie. Skuterowo.com to sprawdziło (abyś ty już nie musiał). Wraz z Rometem 727 premium wybraliśmy się na ciężką wyprawę. Teren budowy, głębokie dziury, błoto, piach… Wkrótce się przekonacie jakie są rezultaty takiej jazdy.

Czy Romet odniósł jakieś uszkodzenia? A może przejechał trasę testową zupełnie bez szwanku?

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

11 opinii

  1. Jak go zajedziecie to podeślijcie mi żarówki z niego bo nie mogę nigdzie znaleźć, ze świateł.

  2. Dziwne bo wystarczy że podjedziesz do pierwszego lepszego sklepu ze skuterami lub do samochodowego i dostaniesz takie żarówki … jeśli chodzi o przedni klosz to żarówka o oznaczeniu BA20D.

  3. Bo niektóre artykuły są sponsorowane 🙂 Ja nie widzę nic w tym dziwnego. Reklama dźwignią handlu!!!

  4. mam nadzieję, że wynik nie jest już “ustawiony”?
    mam ten sam skuter z ’07 (zaraz po wznowieniu Rometa) i sprawuje się wyśmienicie. wychwalam go. jedynie teraz (po 5000km) padł moduł. poza tym wszystko śmiga.
    czekam z niecierpliwością jak go “skatowaliście”

  5. Tak warunki do testu jak dla skutera, którego środowiskiem jest raczej utwardzona nawierzchnia jezdni idealne. Test jaki szykujecie dedykowany jest znacznej mniejszości użytkowników, których rodzice srają kasą i rozpieszczają swoje pociechy, a nie przeciętnym użytkownikom. Te znowu nie mając uprawnień lub dla zabawy tłuką bez poszanowania skutery po bezdrożach. Nie mam pojęcia czemu ma ten test służyć? Jeśli plastiki uszkodzą się, pęknie rama, coś urwie się o czym to będzie świadczyć? Myślę, że o bezmyślności testujących, a nie o złym wykonaniu bądź złej technologii.

  6. Nick3y ma rację, chociaż wiesz tarcza plus inne plastiki i już za jedyne 3 tys. masz skuta czyli x2.

    Dychul również ma rację, chociaż ciekaw jestem jak Porsche 911 (no chociaż golf V) sprawdza się w terenie lub chociaż na budowie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button