Fanów szybkiej jazdy może rozczarować fakt, że nazwa – Romet 700 nie odnosi się do pojemności, czy mocy maksymalnej silnika. To klasyczna pięćdziesiąta, ale nieco “uterenowiona”. Zobacz ją z bliska.
Tomasz Bryk, Romet: Następną nowością, którą wprowadza Romet Motors na rocznik 2013 to model 700, wyposażony w silnik dwusuwowy. Przygotowany w dwóch wariantach,- na kole 12 i 10 cali. Pojazd, który ma nową formę, nowy design. Ten skuter został przygotowany dla klientów w różnym wieku i cena jego jest szacowana około 3 tysięcy. Myślę, że tych 3 tysięcy nie przekroczy.
loj -chore cialo czy co innego ?
kropelke mozna miec potu- zreszta co mi tam masz racje 🙂
Ban ban ban i po banie 😉
Moja noga więcej tu nie powstanie, mówicie sobie dalej że przez kare kropel wody karter pękł i korbe pokrzywiło haha
Yamaha Neos. Nic swojego nie potrafią zrobić.
Nie do końca – spójrz na kierunki neosa i tutaj.
Jedynie światła zrobili od neosa.
Przedni błotnik też inny.
Tak, różni się drobiazgami, ale ogólna koncepcja ‘zerżnięta’ z Neosa.
Myślą, że jak tamten był dobry to oni też furorę zrobią 🙂
Po prostu poszerzają gamę produktów, nikt o zdrowych zmysłach nie będzie sądził, że dostanie taki sam jakościowo skuter za 1/3 ceny. Myk polega na tym, żeby być tańszą alternatywą dla klienta, któremu się podoba np. Vespa, ale go nie stać, więc może kupi Rometa Retro.
No moim zdaniem bardzo ładnie wygląda. Duże koła i do tego dwusuwowy silnik. Niska cena… jakość wiadomo – jak każdy chinol.
Ja w chwilach desperacji mam ochotę skorzystać z akcji Zamień Stare Na Nowe ale ile oni mi tam za Inkę dadzą… A czy taki nowy Romet będzie mniej awaryjny od mojego Bzyczka (którego już znam)?
Sprzedam ten skuter więcej informacji na gg: 35874180