Nowy Romet 700 2T: Wkrótce w Salonach

Na sezon 2013 Romet Motors przygotowało ofertę dla osób, które poszukując atrakcyjnego skutera chcą wydać jak najmniejszą ilość pieniędzy. Bez wątpienia w Polsce może znaleźć się wielu zainteresowanych nowym Rometem – 700.

Fanów szybkiej jazdy może rozczarować fakt, że nazwa nie odnosi się do pojemności, czy mocy maksymalnej silnika. Odstawiając żarty na bok zauważymy, że nowy model wyposażony jest w dwusuwowy silnik, który ma generować 4,4 KM. Taka wartość brzmi obiecująco. Oczywiście skuter wyposażony jest w blokadę, która nie pozwoli mu na rozwinięcie prędkości wyższej niż 45 km/h, ale to nie powinno nikogo zniechęcić. Dodatkowo konstrukcja tego typu jest podatna na modyfikacje, co może zainteresować fanów tuningu. Romet 700 oferuje nam w miarę dynamiczny silnik i dość unikatową stylistykę, ale powinniśmy zwrócić również uwagę na układ jezdny. Duży prześwit pozwoli na skuteczne pokonywanie  dróg o słabej nawierzchni. Kiedy warunki na to pozwolą skuter będzie mógł wykonywać głębokie złożenia w zakrętach bez obawy o przycieranie plastikami. Ciekawostką jest możliwość zakupu Rometa 700 na dwóch rodzajach kół. Dziesięciocalowe felgi z oponami o wysokim profilu dedykowane są osobom, które chcą używać swój skuter na drogach każdego typu. Z kolei dwunastocalowe obręcze będą wyposażone w opony niskoprofilowe, które sprzyjają dynamicznej jeździe po równym asfalcie. Za hamowanie odpowiadać będzie hydrauliczny hamulec tarczowy z przodu i bębnowy z tyłu.

Cena: 2639-2788zł (w zależności od rozmiaru felg).

Już niedługo będziecie mogli zobaczyć więcej zdjęć Rometa 700 w Skuterowo.com. 

Romet 700: Dane Techniczne

WYMIARY (mm): 1660 x 680 x 1070

TYP SILNIKA: 1 cylinder, 2 suw, 49,5 ccm, chłodzony powietrzem

MOC MAKS.: 4,42 KM

PRĘDKOŚĆ MAKS.: 45 km/h

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

ROZRUCH: elektryczny / nożny

PRZENIESIENIE NAPĘDU: CVT

WAGA (kg): 84

HAMULEC PRZÓD/TYŁ: tarczowy/bębnowy

OPONY P/T: 10“ lub 12“

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button