Peugeot Metropolis 400: Eksperymentalne wideo

Nim opublikujemy oficjalny test Skuterowo.com chcemy Wam pokazać wszystkie najważniejsze detale tego "trójśladu". Łukasz testujący w Skuterowo.com Peugeot Metropolis 400 opowiada nam o najważniejszych detalach.

Ten film to coś w rodzaju eksperymentu. Chcemy sprawdzić czy taka forma opowiadania (blogowania), wyrażania opinii o testowanym pojeździe Wam odpowiada. Jeśli tak to super. Jeśli nie to mówi się trudno. Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.

W skrócie. Nie czekając na wynik prac przy oficjalnym teście wziąłem do ręki zwykłą ręczną kamerę i poprosiłem, aby Łukasz się stawił w umówione miejsce. Z braku czasu nie miałem okazji zapoznać się bliżej ze sprzętem. Dlatego przeprowadziłem szczegółowy "wywiad" dotyczący wszystkich funkcji oraz zasad jakie obowiązują na pokładzie Peugeot Metropolis 400. Oto wynik tego spotkania.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

13 opinii

  1. ja bym tak powiedział.
    poprzedni sensowny test to był chyba ten z Quantum R. A reszta tych testów to po prostu prezntacje i skąpa garść jakichś detali.

  2. Wyglada jak fajna zabaweczka/ gadżet. Za ceene 38 kaflli to można w salonie kupić mpotocykl pojemnosci ok 700 ccm z kołami 17 cali a nie 13 – bo ten tak wygląda. Swoja drogą ciekawe jak na koleinach sie zachowuje

  3. Bardziej mi się podoba ta forma – subiektywna, niedoskonała technicznie, ale autentyczna. Do pełni szczęścia brakuje opinii o spalaniu i wrażeniach z jazdy z pasażerem. A co do pedału hamulca – z tego co wiem, dzięki niemu takie pojazdy można prowadzić na Zachodzie mając tylko kat. B.

  4. izdebski12 napisał:

    podstawowe pytanie – jak to jest rejestrowane? Trójkołowiec lekki? Samochód? Motocykl?

    Niestety wyłącznie na kategorię A. W sumie się nie dziwię. Wbrew pozorom na tym też można zaliczyć szlifa.

  5. Na zachodzi Piaggio wprowadziło wersję MP3 na kat. B, chodziło tam o zwiększony rozstaw przednich kół, żeby spełnić wymogi. Taką ciekawostkę kiedyś wyczytałem, na Burgmanii bodajże.

  6. Mi też bardziej odpowiada taki rodzaj prezentacji – pojazd pokazany w ogóle i szczególe (a nie tylko artystyczne ujęcia napisów na stacyjce czy ułożenia diod w kierunkowskazie), omówione najważniejsze cechy pojazdu… Brakuje tylko pokazania jak jeździ, nawet stojąc obok niego jak rusza, zatrzymuje się (chętnie zobaczyłbym jak w praktyce wygląda hamowanie tym cudem).

  7. Jesli mogę coś doradzic to przy tego typu testach można aby wprowadzić jakiś ład i stały schemat oceny i w obrobionym materiale wyświetlać tytuł działu. Np po kolei silnik, napęd, bezpieczenstwo, ergonomia, spalanie, wrażenia z jazdy. Bo tak to nie jest test tylko luźna gadka 2ch gości, obaj wydają się zaskoczeni i odkrywają sprzęt dopiero na wizji. Powinno być tak że już wiecie czy to jest kontrolka ciśnienia w kołach czy jednak licznik ile kół jeszcze zostało w pojeździe. Wiem ze dostajrecie sprzęt od dilera i macie go zareklamowac, spoko, prawa rynku ale na Boga znajdzcie czasem jakieś wady. Bo każdy ma jakieś. Taki test zadowoli mało wymagajacego odbiorce, bez urazy. Taki odbiorca nie ma zwykle jednak 40 kafli na takie cudo. Gdyby test zrobić bardziej profesjonalnie, tak by dziadek z brodą w kryzysie wieku średniego też ten test obejrzał. Określenie że fajny sprzęt to nie test. Potrzeba konkretow.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button