Almot, właściciel marki Junak i Ferro nie zdecydował się przedstawić Skuterowo.com swojej kolekcji na sezon 2012. Ujrzy ona światło dzienne na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów początkiem marca w Warszawie.
Junak TR 650, Jetmax 250 i NK 650, widniejące na billboardach promocyjnych mogą wzbudzać zainteresowanie i falę domysłów. Czy Junak Jetmax 250 będzie oznaczał wtargnięcie marki do grona producentów maxi skuterów?
Wszelkie wątpliwości rozwieją się w dniach 2-4 marca 2012, na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów w Warszawie, przy ulicy Marsa. Spotkać tam będziecie mogli również Skuterowo.com.
miałem w Ogarze tłok z Almotu. Zatarł się po 50 km. Z Junakiem podobnie – jakość mizerna, niestety… Ale na wystawie i tak go obejrzę, może w tym roku coś poprawili. 2 stoiska wykupili, więc pewnie będzie co oglądać.
Jetmax 250 to zapewne ten sam model ktory w UK jest sprzedawany pod marka WK bikes: chlodzony ciecza z elektronicznym wtryskiem i…zestawem audio w standardzie 🙂
Na Wyspach dobre recenzje, szczegolnie za relacje cena-jakosc. Cenowo rzeczywiscie jest to swietna oferta.
Opis modelu: http://www.wkbikes.com/wk-jetmax-250.htm
Madi Almot robi też tłoki do Simsonów.Wśród “Simsonowców” mają dobrą opinię z tego co czytałem i sprzedawane są od jakiegoś czasu w Niemczech.Może zła sztuka Ci się trafiła? 🙂
Wiesz co, tamten tłok się z 6 lat temu zatarł, teraz mam w Ogarze również almota (na 3 szlif) i śmiga dobrze, jakieś 3 tyś na nim zrobione jest. Z tym, że był wygotowany w oleju oraz mieszanka była robiona 1:20. Mam jeszcze jeden, trochę przerobiony, jak ten się zużyje (o ile w ogóle to nastąpi, ogar mało jeżdżony) to jest w zapasie. 🙂 Almot robi do wielu motorowerów i motocykli tłoki np. do MZ, Jawy, CZ, rometów itp itd.
Czyli widać teraz robią lepsze niż teraz.Madi od tej mieszanki 1:20 nie przybędzie Ci nagaru? 🙂
1:20 robiłem tylko na pierwszych 100 km 🙂 Wlane było 3l takiej mieszanki. Teraz standardowo 1:30, z orlenowskim półsyntetykiem. Silnik jest mocny jak cholera, gorzej z resztą… Ostatnio się złamała dźwignia zmiany biegów i się jeździć nie da. Ogar jest w kiepskim stanie dla tego się nim za daleko od domu nie oddalam. 🙂
jak chcesz to możesz go obejrzeć 🙂 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/92258
To w fabryce tłoków nie wygrzewają? Lipa 😛
Madi może za ostro go traktujesz? 🙂 Jak zaczynałem przygode z motorkami to taki Ogar mi się marzył,i skończyło się na motorynce:)
Jestem w szoku.
Almot chce wprowadzic swiatowe chinskie nowosci. W GB, TR650 i nk650 beda dostepne od polowy czerwca. W tej cwili mozna sie zapisac na nakeda za niecale 4 tys. funtow, TR czyli ten w owiewkach jest jeszcze niewyceniony.
T motki to kompletne podroby kawasaki ER6, nawet silnik jest taki sam. Widzialem je na ostatnich Eicma w Mediolanie i powiem Wam, ze niezle sie zdziwilem.
Ale jeszcze sie bardziej zdziwilem patrzac na to, ze beda dostepne w PL. Produkuje je chinskie CF Moto, jedna z lepszych chinskich fabryk. Wiec jakos powinna byc calkiem ok.
Teraz kwestia ceny: Kawa ER-6 nowka kosztuje 24 tys., now honda nc700 ma kosztowac ok 22 tys. Chinczyk powinien kosztowac chyba mniej niz 250 kawy i hondy. Wydaje mi sie ze jak nie dadza ceny mniejszej niz 15 tys. to malo kto sie tym zainteresuje.
Ah, ten skuter to tez produkcja cf moto
http://www.cfmoto.cn/Product.php?id=7
Jeżeli Romet wyceni Hyosunga w okolicy 20tys.(naked), to w życiu nie kupiłbym tych nowości z Almotu nawet za 14tys.
hyosung to fajna technologia, ale mimo wszystko zawsze bedzie pozycjonowany jak te chinskie wypierdki.
Majac 2 dychy kupilbys hyosunga czy nie wolalbys dodac 3 tys. i kupic honde nc700 ???
Zupenie inna klasa, lepszy silnik. Wkoncu to taki skuter z miejscem na kask w baku ;]
Dla mnie wybor jest prosty.
Hyosung zeby sie sprzedac musi byc niewiele drozszy od podrobek kawy er6
Nowy skuter Junaka nie powalił,wygląda brzydko.