125 ccm
Aktualnie czytasz:
Kymco Zing II 125: Poznaj z bliska cruiser po tajwa艅sku

Kymco Zing II 125 wielu zaskakuje. Zw艂aszcza tych, kt贸rzy uwa偶ali, 偶e ta tajwa艅ska marka specjalizuje si臋 wy艂膮cznie w produkcji niezniszczalnych skuter贸w. Nie Kymco to tak偶e motocykle, a Zing udowadnia, 偶e...

...motocykle tej marki te偶 s膮 niczego sobie. Umiarkowana cena i 艣wietne wykonanie. Za nieca艂e 9000 PLN dostajemy pe艂noprawny motocykl, kt贸rego nie b臋dziemy musieli si臋 wstydzi膰.

Na pierwszy rzut oka motocykl robi naprawd臋 dobre wra偶enie. Wygl膮da niezwykle dojrzale nie zdradzaj膮c prawdziwej pojemno艣ci. Masywne linie i ogrom chrom贸w sprawiaj膮, 偶e Kymco Zing 125 staje si臋 widowiskiem zar贸wno kiedy jest w ruchu, jak i na parkingu. Najciekawiej naszym zdaniem wygl膮da zbiornik paliwa, kierownica i zestaw tylnych lamp. Nawi膮zuj膮 one do nieco innej epoki i designu sprzed lat. Nam si臋 to naprawd臋 podoba.

Kymco Zing II 125 to do艣膰 spory i ci臋偶ki motocykl, wa偶膮cy 150 kg. Masy tej nie czu膰 dzi臋ki naprawd臋 艣wietnemu wywa偶eniu sprz臋tu. Jedynie rozczaruj膮 Was osi膮gi, kt贸re mimo mocnej jednostki 125 ccm nie powalaj膮 na kolana. Co ciekawe Zinga uda艂o nam si臋 rozp臋dzi膰 na S8 do pr臋dko艣ci 120 km/h, jednak chwil臋 to trwa艂o. Zdecydowanie przy艣pieszenie jest najs艂absz膮 stron膮 tej konstrukcji. Jednak to nie 艣cigacz. Ta maszyna wymaga nieco dostojno艣ci podczas jazdy w mie艣cie i w trasie.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Do dalekich wypad贸w zach臋ca bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie i nie mniej wygodna kanapa. Jak mo偶ecie zauwa偶y膰 jej pr贸g zosta艂 umieszczony do艣膰 nisko. To pomaga w osi膮gni臋ciu optymalnej i do艣膰 pewnej pozycji za kierownic膮. Musicie jednak pami臋ta膰, 偶e nasze nogi l膮duj膮 na przodzie pojazdu, co wymaga przyzwyczajenia. Nawet nie wiecie jak zabawne jest uczucie szukania podparcia po ruszeniu. Jednak spokojnie, jest to do opanowania i po kilku kilometrach docenicie tak wysuni臋te podn贸偶ki i balans jaki osi膮gamy w tej pozycji.

Kymco Zing II 125 nawet po przejechaniu kilkudziesi臋ciu kilometr贸w nie m臋czy kierowcy. Wszystko jest ergonomicznie zaplanowane i rozmieszczone. Manetki s膮 wr臋cz mi臋siste i pewnie le偶膮 w d艂oni, a kierownica zosta艂a lekko wyprofilowana w stron臋 kierowcy. Dobrze pracuj膮 wszystkie prze艂膮czniki, a lusterka nie wpadaj膮 w wibracje podczas jazdy na wysokich obrotach. To zas艂uga wa艂ka wyr贸wnowa偶aj膮cego, kt贸ry jest tak wa偶ny w przypadku silnik贸w jednocylindrowych. Odpowiada on za nasz komfort poprzez zwi臋kszenie kultury pracy serca maszyny.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

To na co narzekali艣my podczas jazdy testowej to tylny hamulec, przepraszam 鈥 spowalniacz. Rozumiemy polityk臋 ci臋cia cen detalicznych, ale naprawd臋 nic by si臋 nie sta艂o jakby Zing by艂 o 400 z艂 dro偶szy, ale mia艂 na tylnej osi normaln膮 tarcz臋. B臋ben wymaga nie lada wysi艂ku, aby zacz膮艂 jako tako dzia艂a膰.

Kolejna rzecz kt贸ra nas dra偶ni to zegary. Zar贸wno budzik na baku jak i na desce rozdzielczej wygl膮da niespecjalnie i mamy wra偶enie, 偶e to robota tego samego go艣cia co rysowa艂 wska藕niki do Kymco Vitality i Agility. No wygl膮da to s艂abo. S艂abo i tanio.

Jednak Kymco Zing II 125 do najta艅szych nie nale偶y. Jest mniej wi臋cej 20% dro偶szy od chi艅skiej konkurencji 鈥 kosztuje 10 i p贸艂 tysi膮ca z艂otych. W zamian dostajemy naprawd臋 艣wietn膮 jako艣膰 wykonania i o niebo lepszy design. Je艣li jeste艣 napalony na motocykl 125 a鈥檒a cruiser to w tej cenie lepszej, nowej maszyny nie znajdziesz.

Jaka jest Twoja reakcja?
40%
20%
20%
3 Komentarze
  • Zdj臋cie profilowe WodzuWGK
    24 sierpnia 2016 at 08:04

    No to ile w ko艅cu za ten sprz臋t “nieca艂e 9000 PLN” czy “10 i p贸艂 tysi膮ca z艂otych” ?

  • Zdj臋cie profilowe jas13
    24 sierpnia 2016 at 11:01

    Wodzu: rocznik 2016 10500 , rocznik 2015 8900

  • Zdj臋cie profilowe jas13
    24 sierpnia 2016 at 11:11

    Panowie redaktorzy zdecydujcie si臋 wreszcie!
    W poprzednim artykule na temat Kymco Zing II redaktor Leszek stwierdzi艂, 偶e jest to du偶y motocykl, na kt贸rym jest wygodnie, czyli pojazd dobry dla ludzi w okolicach 1,80m-1,90m. Tutaj redaktor Damian stwierdza co艣 kompletnie przeciwnego, 偶e motocykl nadaje si臋 dla os贸b oko艂o 1,70m wzrostu.
    Ja r贸偶nice w opinii, ale na co艣 si臋 wreszcie zdecydujcie.

Podziel si臋 opini膮

lub