Absolutnie rewelacyjną rzeczą w tym jednośladzie jest wygląd. Jednocześnie retro i jednocześnie nowocześnie. Brzmienie silnika nie pozostawia złudzeń. Mamy do czynienia z poważnym sprzętem. Lekkie przekręcenie manetki i po chwili jedziemy już 60 km/h. W pierwszej chwili Like 125 przyśpiesza mało efektownie, po zasprzęgleniu cały moment obrotowy jest przekazywany na tylne koło. Hamulce jak żyletki. Większa masa, większy silnik, dlatego też o wiele skuteczniejszy system hamulcowy niż w zwykłej pięćdziesiątce.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Kymco Like 125
Kymco Like 125 : Dane techniczne
Opona przednia | 120/70-12″ | |
Opona tylna | 130/70-12″ | |
Koło przód | 12” | |
Koło tył | 12″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | tarczowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 125 cm3 | |
Typ silnika | czterosuwowy | |
Moc | 9,4 KM przy 7500 obr/min | |
Moment obrotowy | 9,1 Nm przy 6500 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1915 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 690 | |
Wysokość (mm) | 1115 | |
Masa bez płynów (kg) | 116 |
Witam,marka ta sama pojemność też tylko model nieco starszy–GranDink 2002,chłodzenie cieczą,i nie narzekam na Niego wogóle