Kymco K-XCT 300i, 2013 wkrótce w Polsce

Kymco K-XCT 300i to nowość dla osób ceniących sobie agresywny, nowoczesny styl. Kymco stworzyło pojazd dla szukających mocnych wrażeń oparty na sprawdzonej i docenionej konstrukcji Downtown 300i. Dbałość o detale pozwoliła zbudować wyjątkowy pojazd wyróżniający się na tle konkurencji. Nowoczesna, odważnie narysowana sylwetka jednoznacznie pokazuje, że mamy do czynienia z pojazdem o sportowym charakterze. Niebanalny wygląd idzie w parze z dobrymi osiągami oraz wrażeniami z jazdy zarezerwowanymi dotychczas dla chyba nieco mocniejszych pojazdów. Niska masa w połączeniu ze zwrotnością sprawiają, że każda podróż K-XCT staje się niezapomnianą przygodą – Zapewnia nas polski przedstawiciel marki, firma Motor-Land.

Egzemplarze oferowane w tym sezonie niestety nie będą wyposażone w system ABS. Kymco K-XCT będzie w sprzedaży na początku czerwca 2013.

Egzemplarz demo (w kolorze niebieskim) jest już do obejrzenia w salonie Kymco (ul. Wał Miedzeszyński 262 ; 04-792 Warszawa)
Cena detaliczna (brutto) 17 600 PLN.

Kymco K-XCT dane techniczne:

Pojemność i typ silnika: 298,90 ccm / 4T (1 cylinder)

Max. moc silnika: 30 KM / 7750 obr

Max. moment obrotowy: 30,1 Nm / 6250 obr

Układ chłodzenia: ciecz

Układ zasilania: wtrysk

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Przeniesienie napędu:  przekładnia CVT

Starter: elektryczny

Układ hamulcowy: przedni tarczowy / tylny tarczowy

Rozmiar opon: 120/80-14” (przód) / 150/70-13” (tył)

Waga: 162 kg

Długość: 2200 mm

Szerokość: 800 mm

Wysokość:  1150 mm

Rozstaw osi: 1450 mm

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

15 opinii

  1. Na taki zbieram 🙂 Tylko te elektroniczne zegary jakoś nie zbyt mi się podobają,ale jakoś przeboleje.

  2. wszystko fajnie tylko czemu nie dali z tylu min 14 cali troche to male koleczko jak na 300cm3 z tylu
    co do pytania Leszka
    majac doswiadczenie (przebieg) wybralbym tego nowego Kymcacza bez abs

  3. Mi też zegary się zbytnio nie podobają, ale cały jest ekstra. Przydałby się test z porównaniem do Downtown’a.

  4. Z przodu jak rasowy motocykl. Ogólnie fajny i cena nie jest strasznie wygórowana jak na nowy model na rynku

  5. Nie jeżdżę maxi skuterami co prawda, ale dlaczego bez ABS w tym roku? Tak z ciekawości czystej pytam…

  6. Ja też jestem tradycjonalistą i wolę \”analogową\” szafę. Ledy przód fajne. Zero \”chińskości\” w designie. Bo z kolei w DT moim zdaniem tył ewidentnie wskazuje na skośnooki rodowód. Taka zupełnie prywatna opinia.

  7. Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.

  8. Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT – proste i ładne, bez kombinacji.

  9. Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana – brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…

  10. Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button