Kymco Downtown 300/125 w pięknej odsłonie

Kolejne kilometry za nami. Testowany Downtown tym razem zrobił sobie przystanek gdzieś daleko od zgiełku miasta, gdzie co dzień wiernie służy. Przed obiektywem Kymco naprężyło muskuły i posłużyło jako świetne uzupełnienie pięknej aury, albo odwrotnie…

Za nami wizyta w serwisie. Nie nagła, a planowana. Do sprawdzenia zostało wytypowane przednie zawieszenie, które czasami lubiło sobie radośnie postukiwać na nierównościach. Praca mechaników okazała się jak najbardziej owocna. Wykluczono wszelkie rezonowanie plastikowych elementów.

Downtown ostatnio również towarzyszył otwarciu słynnej autostrady A2. Na niej mogliśmy sprawdzić prędkość maksymalną Kymco. 30 KM i 300 ccm pojemności rozpędza testowy egzemplarz do 145 km/h, jednak nie należy tej prędkości uznać za przelotową. Silnik wskazuje wówczas 8 000 obrotów, a takie obciążenia nie powinny być wymuszane częściej, niż okazyjnie. To męczarnia dla jednostki napędowej. Wkrótce opublikujemy wideo z tego przejazdu. Tymczasem dziś macie okazję zobaczyć Downtowna w stanie spoczynku przy pięknym zachodzie słońca… Jak się Wam podoba?

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

8 opinii

  1. jechałem za kolesiem dosiadającym ten konkretny egzemplarz Downtowna,
    ale strasznie wolno się toczył w korku, więc go wkrótce wyprzedziłem swoją wściekłą 50-tką :)))))

    było to w ostatni poniedziałek, wieczorem, w Al. Jerozolimskich, już na obrzeżach Wa-wy,

    kierowniczy w białym kasku Naxa i ciemnych brylach,
    czy to jakiś wasz pilot-oblatywacz testowy ? 😉

  2. Jak dla mnie filmik strasznie słaby. Kamera przeleciała pionowo w górę i w dół kilkanaście razy pokazując to samo i kilka razy z prawej do lewej…i to ostrzenie obrazu z zatrzymaniem kamery. Kręcone telefonem chyba :/

  3. Czesc,
    Mam pytanie, bo z bloga nie wynika odpowiedz.
    Co bylo przyczyna stukow? I czy po wizycie ustapily?
    Co z klockami hamulcowymi? Pisaliscie wczesniej ze cos z nimi nie tak.

    Dodam ze u mnie w moim D300i stukanie rowniez wystepuje. A przy hamowaniu, z okolic przedniej tarczy dochodzi “szuranie”…

    Dzieki i Pozdrawiam
    thufir

  4. witam
    o ile dobrze pamietam klipki te sa na orginalnej stronie KYMCO
    jezeli je znajde ponownie podam link do slicznych maszyn kymco od 50 do 700 czy nawet 800

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button