Romet

skuter romet metro city nie mogę go odpalić ani ze startera ani z "kopa"

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe danx244 danx244 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe danx244
    danx244
    Użytkownik

no więc mam taki problem że nie mogę odpalić mojego nowego skutera ani z „kopa” ani ze startera. Skuter został kupiony 20.03.13 i po nocy w zimnym garażu nie chce mi odpalać co może być nie tak ????

od razu mówię że jestem w tym zielony ;D

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Coś więcej napisz. Zalałeś go w ogóle paliwem? 😀

Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik

Przeczytaj dokładnie instrukcję obsługi – powaga…
    W ostateczności zareklamuj go. Nic nie dłub w nim sam – bo stracisz gwarancję.

Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

http://motosilesia.com.pl/

Czytaj
    REKLAMA

PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125!

Odbierz pakiet akcesoriów o wartości 400 zł i ruszaj w miasto.
    danx244
    Użytkownik

nie no wszystko chodziło dobrze tylko zostawiłem go na noc w zimym garażu i po południiu próbowałem go zapalić a tu lipa światła palą się tylko pasywne i migacze starter elektroniczny coś tam daje ale nie odpala wyjąłem akumulator i podłączyłem pod prostownik ale zaczeło mi się szybko ładować na wskaźniku a słyszałem że jak tak jest to akumulator może być zrypany ;/

danx244
    Użytkownik

pomoże ktoś ???

benekpe
    Użytkownik

Ale w czym możemy Ci pomóc?
    Kupiłeś to co kupiłeś…
    Normalnie, jak zakupiona rzecz nie działa to się ją reklamuje…proste.
    Posprawdzaj to co potrafisz – naładowany akumulator podepnij do skutera, spróbuj odpalić, sprawdź czy w baku jest paliwo, zobacz czy nie zalałeś świecy. W nowej maszynie nic więcej nie zrobisz… Jak to nie pomoże, to pozostanie ci tylko reklamacja…