Romet

Romet Retro 7 50

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147929
    markrk
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Mam pytanie dotyczące wolnych obrotów, po rozgrzaniu silnika wolne obroty były za wysokie i koło się kręciło b.szybko.
    Skręciłem wolne obroty i tak :
    -przy włączonych światłach koło już się nie kręci
    – przy wyłączonych światłach obroty idą lekko w górę i koło się kręci
    czy tak ma być czy jeszcze trzeba te obroty zmniejszyć.
    Kolejna sprawa to śrubka ograniczająca pełne otwarcie porzepustnicy- czy jest to jedna z blokad ?

    #147934
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    u mnie też tak jest że po włączeniu świateł spadają obroty i żarówki przygasają 🙂 wg mnie powinieneś zmiejszyć obroty jałowe żeby koło w żadnym wypadku nie kręciło się „na luzie”
    jeżeli wykręcisz tą śrubkę wówczas skuter zyska na przyspieszeniu i prędkości

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #147938
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Światła zabierają jakieś 40 W co daje około 80 W energii którą pobiera prądnica od wału korbowego. Jest to sporo mocy zważywszy na to że silnik na biegu jałowym produkuje około 180W (zawory, prądnica, pompa oleju, pokonanie tarć wewnętrznych, nadmuch powietrza). Wyreguluj obroty możliwie nisko, tak by po rozgrzaniu na światłach nie gasł, sprawdź czy po ostrej jeździe (kilka minut z maksymalną prędkością) nie zgaśnie gdy zatrzymasz się nagle, jeśli wszystko jest ok to możesz go tak zostawić.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button