Romet

Romet 727 Eco vs Zipp Parco

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 g艂osy i by艂 aktualizowany ostatnio przez Zdj臋cie profilowe RometP10 RometP10 8 lata, 3 miesi膮ce temu.

Ogl膮dasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 艂膮cznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #75173 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe veljarek
    veljarek
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 44

Witam,

Jestem nowy i zupe艂nie zielony w temcie. Troch臋 poczyta艂em to forum i chce Was, jako specjalist贸w i expert贸w prosi膰 o pomocy przy wyborze skutera.
    Poszukuj臋 nowego skutera w okolicach 2500z艂, wielu z Was zapewne poleci jaki艣 dobry u偶ywany. Niestety z racji tego 偶e jestem zielony w temacie nie porafi艂bym takiego wybra膰 w komisie czy na allegro st膮d pomys艂 by by艂 to nowy sprz臋t. Zapewne gdyby to by艂 m贸j drugi skuter to bym wybra艂 u偶ywany zasugerowany przez was.

Skutera porzebuj臋 by dojecha膰 do pracy w sumie dziennie jakie艣 12 km, parkowanie pod dachem oraz w gara偶u.

Moje oczy zwr贸ci艂y si臋 si臋 na dwa modele Romet 727 Eco oraz Zipp Parco, co z tych dw贸ch uwa偶acie za lepszy wyb贸r.
    Z g贸ry wielkie dzi臋ki za po艣wi臋cony czas i cenne uwagi.

Matma rules 馃檪
    #75183 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe
    Anonimowy
    • Post贸w: 3 102

Oba chi艅czyki, oba tej samej wielko艣ci, oba na 10″, jeden ma tarcze na przodzie drugi nie.
    Bra艂bym ten z tarcz膮 馃檪
    No i Zipp chyba 艂adniejszy, tylko ten kolor (widzia艂em zielony)

Czytaj
    REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.
    #76215 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe RometP10
    RometP10
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 7

Ja radzil bym kupic jakiegos uzywanego Peugeot, Yamaha, Aprilia lub cos w tym stylu. Jednak jezeli chodzi czy romet czy zipp, to jestem za rometem chociaz zipp jest ladniejszy.