Romet

Problem z modułem w skuterze.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #50115
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Witam,

    Na Allegro kupiłem taki moduł: http://allegro.pl/modul-romet-767-odblokowany-cdi-tuning-2t-i2099334155.html

    Po wymianie modułu postawiłem skuter na stopce centralnej. Skuter bez problemu odpalił i wkręcał się na dużo wyższe obroty niż na seryjnym module. Postanowiłem się przejechać i bzyk strasznie wolno przyśpieszał. Po osiągnięciu 30km/h dusił się. Nawet dając manetkę do oporu zwalniał. Po jakimś czasie udało mi się go rozpędzić do prędkości 53km/h i ponownie zaczął się dusić . Dodam, że na seryjnym zablokowanym module skuter rozpędzał się do 60km/h. W czym tkwi problem ?

    #50128
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro na tym module tak jest to przełóż spowrotem stary moduł i sprawdź. Jeśli wszystko wróci do normy to będziesz znał winowajce.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #50133
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    A weź spróbuj przytkać dziurkę od filtra jak jedziesz.

    #50134
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Ale co to ma w ogóle dać ? Przepływ powietrza jest skoro na zablokowanym problemu nie było. Moduł kupiłem w autoryzowanym serwisie ROMET MOTORS (nawet na kopercie była pieczątka). Bez problemu CDI pasowało do wtyczki i jak pisałem wcześniej na stopce centralnej wkręcał się na wysokie obroty bez żadnych przerywań. Natomiast przyspieszenie spadło o jakieś 60%. Jutro zrobię przejażdżkę na oryginalnym module i dam znać.

    P.S Kupiłem sobie ogranicznik prędkości na przełącznik i mam do Was takie pytanko. W instrukcji jest napisane żeby połączyć przewód prowadzący z impulsatora do tego ogranicznika. Niestety ja nie posiadam pojedynczych kabli tylko jedno gniazdko które łączy się z modułem. Czy mam od tego przewodu odpiąć ten kabelek i jakiego koloru on jest?

    #50272
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Sorki za ppp. Wczoraj zmieniając moduł na ten seryjny zauważyłem, że jeden kabelek nie jest dopięty do kostki która wchodzi do modułu. Postanowiłem go dopiąć, a ten tak mocno się zablokował , że nie było możliwości go dopięcia, więc postanowiłem go wyciągnąć i po chwili oderwał się kabel od takiej wtyczki:

    Czy jest jakaś możliwość połączenia kabla z tą wtyczką ?. Dodam, że teraz skuter nie odpala.

    #50275
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Musisz wyjąć z wtyczki konektor i zacisnąć w nim kabel lub przylutować go.

    #50287
    Bojan
    Użytkownik
    • Postów: 69

    Ja mam 2 moduły tuningowe od chinczyka 4t i do tego jeden oryginalny i dobrze jezdzil tylko na oryginale

    #50324
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Niestety tego konektora nie uratowałem ponieważ tak się zniekształcił, że nie chciał wejść do kostki. Czy jesteście mi w stanie powiedzieć jaki jest dokładnie typ, bo jutro zamierzam taki konektor zakupić.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button