Romet

pierwszy skuter mn贸stwo pyta艅...

Ten temat zawiera 33 odpowiedzi, ma 6 g艂os贸w i by艂 aktualizowany ostatnio przez Zdj臋cie profilowe AnetaKrk AnetaKrk 8 lata, 1 miesi臋cy temu.

Ogl膮dasz 10 post贸w - 1 przez 10 (z 34 艂膮cznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #42661 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe AnetaKrk
    AnetaKrk
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 16

Witam wszystkich!

W艂a艣nie naby艂am sw贸j 1 skuterek, romet 717 2t jeszcze czekam na odbi贸r, ale chcia艂abym si臋 Was zapyta膰, prosi膰 aby艣cie mi napsali co powinnam wiedzie膰 u偶ytkuj膮c skuter /wiem, 偶e pytanie og贸lne i wydaje si臋 bez sensu, ale nawet nie wiem o co dok艂adnie mam zapyta膰/. Czy s膮 jakie艣 blokady, zabezpieczajace przed kradzie偶膮? Jak zabezpieczy膰 go zostawiaj膮c przed sklepem, jak dba膰 oniego? Jaka艣 konserwacja na zim臋? Napiszcie mi cokolwiek bo jestem zielona jak wiosenna trawa 馃榾

Z g贸ry dzi臋kuj臋 i pozdrawiam~!

#42663 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe a123659
    a123659
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 2 527

Witam! Ciesz臋 si臋, 偶e nowa posiadaczka skuterka 馃槈 Dodatkowo w Krk 馃槈