Romet

Odblokowanie – Romet 700.

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kargulec12 kargulec12 5 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #139108
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Na razie założyłem sportowy moduł no i z 40 zrobiło się 50-60 z bólem. Jakie jeszcze mam blokady ? Do 50 skuter rozpędza się bardzo szybko, do 55 wolno a do 60 tylko z górki. Do tego przy prędkości 55-60 słychać że dostaje wysokich obrotów i zaczyna się trząść. Próbowałem zdjąć blokadę z filtra lecz wymagana jest regulacja gaźnika bo na wysokich obrotach gaśnie, jakby ktoś mi wytłumaczył jak to zrobić to będę wdzięczny 🙂

    #139109
    Zdjęcie profilowe michal98
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Zobacz w gaźniku np pod dekielkiem

    Routery to dobre
    skutery, bo ciągną jak
    renifery. Mają w zanadrzu
    trzy konie i robią dziurę w
    betonie.
    #139111
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Sam miałem kiedyś podobny problem – po ściągnięciu „blokady” z filtr powietrza nie dało się wyregulować gaźnika… Jednak okazało się, że ta zwężka jest potrzebna, gdyż reguluje ona przepływ powietrza. Powinno się ją ściągnąć przy zmianie na większy cylek.

    Więc radzę szukać blokad gdzieś indziej, np w: przekładni, gaźniku, tłumiku itd 😉

    Sparrow
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #139125
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    To 2T? Pierscionek z wariatora zdjałeś? Od tego się zaczyna.

    #139154
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Tak to 2T 4,4KM. Jeszcze wariatora nie sprawdzałem.

    #139172
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Kargulec – to pierwsza blokada, która się zdejmuje. Masz problem z odkręceniem wariatora?

    #139176
    Zdjęcie profilowe mrmax
    mrmax
    Użytkownik
    • Postów: 6

    lżejsze rolki i programowany moduł powinno dużo pomóc, osobiście odradzam takie zabawy bo silnik będzie zdrowszy bez tego, ale co kto woli, mój rometcik lata na 50 cylku i to 62km/h daje rade na prostej więcej mi do szczęścia nie trzeba póki co.

    #139180
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Nw. czy odkręcę wariator ponoć trzeba jakiś specjalny klucz.

    #139189
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja blokuję tłok i odkrecam zwykłą 16. Ot, wszystko. Ktoś mi powiedział, że blokowanie tłoka zkraca żywotność łożysk igiełkowych ale u mnie nic się nie dzieje. Zawsze można podjechać do mechanika samochodowego lub wulkanizatora żeby odkrecił ten pierwszy raz pneumatykiem, a dokręcić można po zablokowaniu tłoka. Nie trzeba tego robić ogromną siłą. To ma się tylko potem zwyczajnie samo nie odkręcić. Ja tak mam i teraz jestem w każdej chwili i w każdym miejscu w stanie rozebrać wariator. A jeździ, a dokręciłem lekko.

    #139210
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Ja do zablokowania wału używam śrubokrętu 😀 Po prostu blokuję nim koło zamachowe o ten cały blok silnika i tyle… Wiem, że jest to dość ryzykowane; ale jak na razie nie ma z tym żadnych problemów ;D

    Sparrow
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie