Problemy z skuterem

Skuter nie odpala po wymianie świecy.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 1 lat, 5 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Witam, dziś wymieniłem swiece w skuterze, niestety po wymianie skuter nie odpala. Jest iskra. Skuter to zumico quick 4t.

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

czyli problem chyba nie w świecy

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

No tak, nie znam się dobrze na skuterach. wymieniłem też filtr powietrza na nowy. (gąbka).
    dźwięk przy odpalaniu jest taki jak na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=twZdmkGlzCE.
    Coś musiało pójść ie tak przy wymianie świecy bo nigdzie indziej nie grzebałem.

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

nie znasz sie ale wsadziłes w niego rączki – no to masz efekty.
    Pisałeś oświecy a okazuje się że grzebałes i przy filtrze – PO CO? Zaraz się okaże że że jeszcze coś. Meczące są takie konkursy zgaduj zgadule bez kompletu informacji.

Nikt nie wie co poruszyłes lub co poszarpałes wymieniają filtr – to tylko ty przy tym byłeś. Jeżeli wsadziłeś stożek lub kompletnie inny filtr to zmieniają się parametry powietrza w dolocie – trzeba po takim zabiegu wyregulować gaźnik a czasem nawet zmieniać dysze.
    Ale to tylko jedna z opcji. A jest ich jeszcze dużo – podciśnienia, ssanie, rozszczelniony dolot, marna kompresja, ssanie nie działa…itd itp

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    Zdjęcie profilowe