Problemy z skuterem

Problem z skuterem 50 2t

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #679826
    Zdjęcie profilowe seba662
    seba662
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam. Mam problem ze swoim zipp quantum rs 50 2t. A mianowicie po przejechaniu ok 1km skuter gaśnie. Po chwili mogę go odpalić z powrotem ale znowu gaśnie na krótszym odcinku. Jest cały gorący i coś halasuje w okolicach siedzenia. Przypuszczam że to jest rurka podtrzymujaca silnik która jest mocno wygieta (sory za taki opis Ale nie mogę znaleźć jak ta „rurka” się nazywa. Wyszukuje Ja na Internecie pod nazwą „przednia os kola”). Dodam jeszcze ze silnik był prawie cały wymieniony (gaźnik,cewka zaplonowa,impulsator,modol, tłok, cylinder,pierścienie, rozrzad). Proszę o jak najszybszą pomoc. Z góry dzięki.

    #679831
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 917

    rurka podtrzymująca silnik to oś zawieszenia silnika.
    a tobie przy okazji zapewne puchnie tłok z powodu przegrzania w wyniku złej regulacji, tak zgaduje

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #679850
    Zdjęcie profilowe seba662
    seba662
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Wombat dzięki za podluczenie.
    Ale jak napisałeś ze w wyniku złej regulacji to chodziło co o regulację gaźnik?

    #679856
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 917

    no gaźnik.
    ale twój opis sugeruje że jest już po cylindrze. ew kończy sie paliwo w gaźniku i z jakiegos powodu nie nadarzy uzupełniać (kranik, podciśnienia kranika, zły poziom w gaźniku, zapchane napowietrzanie zbiornika). ale raczej normalnie pychnie ci tłok bo został przegrzany – było za mało paliwka

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie