Problemy z skuterem

Problem keeway ry8 brak mocy po rozgrzaniu

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 7 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #636201
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witam kupiłem 2 tyg temu skuter keeway ry8 2008r 2t
    mam problem dotyczący braku mocy po nagrzaniu
    problem wygląda tak :
    gdy jest zimny ma dużo mocy i szybko się wkręca/rozpędza itp itd…
    a gdy się nagrzeje ma muła
    otóż ten muł jest taki że jak jadę sam bądź z pasażerem to dodaje gazu muli muli silnik buczy. Trochę się rozpędzi z 5-8km/h i nagle ma siłę/zaczyna przyspieszać ale troche wolniej niż na zimnym silniku
    a gdy jestem na lekkiej górce to już wgl masakra ..
    nawet dodam że na zimnym silniku gdy jest mokra trawa to na lajcie kręci kapcia że trawę wyrywa a gdy się nagrzeję to nie ma szans na to dopiero zaczyna mi wtedy mielić gdy się rozpędzi od około 10km/h w zwyż
    jeszcze dodam że po jeżdzeniu i dobrym rozgrzaniu np z 20-30 min trochę zalatuje paloną gumą z okolic klapy od paska napędowego .
    pasek mam zamontowany jakieś g*wno marki ” wm motor vs belt 788x17x28 „.
    i pytanie moje czego jest to wina sprzęgła ? wariatora ? paska ?
    – silnik 50 , (blokady zdjęce wszystkie niby v-max około 70km/h) mieszankę robi sam leje olej orlen 2t semisynthetic . Pozdrawiam

    #636206
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 380

    regulacja gaźnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #636208
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 24

    gaźnik ale co xd? za mało mieszanki dostaje czy obroty bo już nie wiem ,
    szczerze powiedziawszy myślałem prędzej ze pasek się ślizga bądź tłok puchnie

    #636209
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 380

    no to ty znasz objawy. jeżeli buczy i się nie wkręca to nie pasek tylko silnik – buczenie to nadmiar powietrza (niedobór paliwa) najczęściej.
    Jeżeli sie wkręca ale nie jedzie to znaczy że silnik ok tylko napęd nie przenosi – no to wtedy wariatory, paski i sprzęgła.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #636210
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Oki pobawię się jutro gaźnikiem i dam znać czy udało mi się samemu pozbyć problemu
    tylko jak mam go rozgrzanego i na nóżce centralnej bez obciążenia to normalnie się rozpędza i nie buczy ale
    gdy na nim siedzę to wtedy na starcie łapie muła i towarzyszy przy tym buczenie

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 7 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Matiks Matiks.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 7 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Matiks Matiks.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #636212
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 380

    Ale jak jest podniesione koło to kręci się w zasadzie bez oporu i jakakolwiek moc wystarczy żeby nim zakręcić. A jak koło stoi na ziemi i silnik ma napędzić skuter to juz potrzebuje wygenerować konkretna moc. A do generowania mocy jest potrzebny własciwy skład mieszanki

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #636213
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Oki dzięki wielkie jutro napisze co i jak 😉 pozdrawiam

    #636292
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Kręcilem tą srubką od regulacji i dalej nic zauważyłem tylko lekką poprawe silnik nagrzalem jezdzilem z 30 min i przed regulacją odmontowalem filtr powietrza i dusił się więc,myślę czy iglicy nie przestawić co o tym sądzisz?

    #636293
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 380

    iglica nie ma znaczenia jeżeli masz max otwartą manetkę – bo jest już cała wysunięta z dyszy. przynajmniej powinna być. poczytaj sobie kilka tematów o regulacji gaźnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie