Junak

Problem z obrotami w Junaku 901.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163259
    mackolur
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam
    Posiadam junaka 901 z gaznikiem keihin p220
    Posiadam go drugi rok a od roku jeżdżę na 72ccm
    Wszystko było w nim dobrze do niedawna
    Nagle przestał trzymać obroty, regulacja u mechanika działała tylko chwilowo(wróciłem do domu i zamiast trzymać obroty to gasl)
    Jeździłem cały czas na dyszy głównej 70, Ale wstawiłem ostatnio 80 i tu się zaczęło dziać.
    Obrotów to już trudno.jest złapać, trzyma się manetke a silnik zaczyna skakać po obrotach wiem że po zmianie dyszy na większą należy zmienić proporcje mieszanki, więc na ile obrotów powinny być ustawione pokrętła regulacji
    I jeszcze jedno pytanie, czy dysza wolnych obrotów powinna być dokrecona do końca czy powinno być trochę luzu Tam bo nie wiem sam, odkrecilem ja, przejechałem i miałem dylemat jak ja dokręcić więc trochę luzu zostawiłem. Czy to przez to jest mój problem???

    #163260
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 891

    zmieniłeś dysze na której było dobrze (PO CO?) na inną i rozregulowałeś silnik.
    Zmień dysze na 70 jak było, złóż SZCZELNIE GAŹNIK i go poprawnie wyreguluj.

    Ty wymieniłeś dysze od *jazdy* a srubkami to sobie możesz zmienić poregulować mieszankę dla wolnych obrotów (to osobny układ).
    To przy czym grzebałeś reguluje sie dyszą i/lub poziomem paliwa w komorze pływakowej

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #163277
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Wszelkiego rodzaju dysze są małymi kranikami regulującymi przepływ substancji swoją drożnością. Tam nie ma co regulować, także powinna być dokręcona, żeby czasem sama nie wypadła od drgań. Tak jak Wombat stwierdził, musisz wymienić dyszę na starą. Gaźnik Twojego skutera nie jest w stanie dostarczyć takiej ilości powietrza, aby przepalić zwiększony strumień paliwa. Poza tym, dysze wymienia się dopiero przy zmianie cylindra na większy, ale to też nie zawsze. Ustawienia gaźnika polegają na odpowiednim kręceniu dwóch śrubek na jego obudowie. Jedna, która powinna być zlokalizowana w okolicach dźwigni przepustnicy, jest od wolnych obrotów. Druga reguluję skład mieszanki. Jeżeli nie znasz się na budowie gaźnika, to nie rozbieraj go, bo możesz zrobić więcej szkód aniżeli pożytku, zwłaszcza, że to czuły mechanizm.

    #163286
    mackolur
    Użytkownik
    • Postów: 3

    chodzi o to ze tą dysze zaleciło mi wymienic dwóch mechanikow, poniewaz przy hamowaniu na biegu zaczynal miec tzw. „dziurę” po lekkim ruszeniu manetką. dopiero trzebabylo dodac wiecej gazu zeby az szarplo i wtedy jechal dalej.
    bylem u mechanika, i mowil ze regulacja tutej nie pomoze zabardzo tylko nalezy wymienic dysze na wieksza.

    #163287
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 891

    no to w sumie przekonałeś sie że niekoniecznie mieli racje.Wracaj do starych nastaw i zobacz jak będzie

    #163333
    mackolur
    Użytkownik
    • Postów: 3

    założyłem starą dyszę, wróciły stare ustawienia i znow ta denerwujaca dziura w gazie jest.
    jesli jest tu jakiś posiadacz junaka z gaznikiem Keihin Japan p220, to niech powie na ile obrotow ma ustawione pokrętła od mieszanki
    dziękuję

    #164705
    barto777
    Użytkownik
    • Postów: 6

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button