Junak

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #306292
    Zdjęcie profilowe Kajew
    Kajew
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, czy ktoś z szanownych użytkowników możne mi powiedzieć jakie blokady ma fabrycznie junak 902 2014r. 50cc ? byłbym wdzięczny również za link do materiałów na temat usunięcia przedmiotowych blokad.

    pozdrawiam,
    szymon

    #306377
    Zdjęcie profilowe Kajew
    Kajew
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dodam, że obecnie wkręca się max na 6 tyś nie zależnie od biegu oprócz 4-tego bo tu jest tragedia, generalnie na 4 biegu się „dusi”. Zdaję sobie sprawę że przy takiej pojemności to nie będzie demon prędkości czy też mocy ale przynajmniej niech jedzie te swoje i nie dławi traci mocy na 4-biegu 🙂 szperałem trochę po necie ale nic nie mogę namierzyć jak odblokować to maleństwo, czytałem o jakimś różowym kabelku w układzie zasilania ale w przecinanie kabelków wole zostawić saperom 🙂 rozkręcałem gaźnik ale nie ma tam żadnej dodatkowej tulei, na filtrze powietrza też nic nie znalazłem. możliwe ze jedyna blokad to moduł ? podejrzewam ze te motorowery to nie zależnie od marki maja podobne blokady, może ktoś podrzuci mi jakiś trop gdzie tego szukać, co rozkręcić, wymienić itd. Jakie są zazwyczaj najczęściej spotykane blokady w tego typu motorowerach ? z góry dzięki za jakieś wskazówki, Pozdrawiam / Szymon

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #306379
    Zdjęcie profilowe Leonardo
    Leonardo
    Użytkownik
    • Postów: 147

    Zmartwie cie nie ma blokad , chodz powinien ci sie krecic do 7500obr , tak jak moj czy siostry , 4 ty bieg to tragedia zgadza sie , zobacz czy masz komplet przewodów przy module, jeżeli jednego brakuje to nie ma blokady na module, watpie byś ja miał bo nie montowali ale nie szkoda sprawdzić.
    Jeżeli ważysz około 70kg powinein jechać 70km/h licznikowe , jeżeli wiecej jak ja 108kg to 60-65km/h.
    Moze nie wkreca sie przez zbyt uboga mieszankę.
    Powiedz mi czy jak dynamicznie odkrecisz manetke to przygasa, lub nawet gaśnie?

    ———————————
    Romet Router Grande 2014 – Sprzedany
    Junak 901F 2015
    #306387
    Zdjęcie profilowe Kajew
    Kajew
    Użytkownik
    • Postów: 3

    jakieś ograniczenia chyba ma 🙂 bo więcej niż 45 nie jedzie 🙂 a z tego co napisałeś to tak z 60 powinien. przy odkręceniu dynamicznie manetki nie zaobserwowałem żeby przygasał. problem jest tylko z tą czwórką bo tam to to czasami trzeba redukować na 3 żeby się do tych 45 rozpędzić 🙂 gdyby to jechało te 60 to by było ok. wychodziło by więc na to ze jednak ma jakieś blokady, tylko gdzie ? 🙂 Pozdrawiam, Szymon.

    #306397
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 227

    masz zablokowany moduł (wymiana a nie kabelki) i zapewne rycyrkulator spalin na wydechu.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie