Junak

Junak 901 wymiana silnika

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 5 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #149165

    Giex
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam was wszystkich 🙂 mam pytanie dotyczące nowego silnika do Junaka 901. Chce zakupić silnik STOMP 125 lub LIFAN 125. I moje pytanie brzmi. Czy ktoś ma już taki silnik w swoim junaku? czy zeby go zamontowac trzeba duzo zmieniac? i 2 pytanie. Czy owiewki od 901 Sport będą pasowały jakoś do zwyklej 901? chodzi mi o to żeby w jakiś sposób zakamuflować ten silnik 😛 z góry dzięki za odp 🙂 szerokości

    #149188
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Silnik się zmienia w ten sposób:
    1) odłączasz przewód paliwowy od gaźnika;
    2) rozpinasz kostki od kabli z prądnicy i od rozrusznika;
    3) odkręcasz tłumik od głowicy;
    4) wykręcasz przepustnicę z gaźnika;
    5) zdejmujesz łańcuch z zębatki zdawczej;
    6) odkręcasz dwie śruby trzymające silnik;
    7) wyciągasz silnik.
    Montaż w odwrotnej kolejności. Nic się nie zmienia, silnik pasuje bez żadnych przeróbek ramy, elektryki itd.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie