Junak

Junak 901 (Ferro 901) pytania

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kira94 Kira94 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #133244
    Zdjęcie profilowe Kira94
    Kira94
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam, w poniedziałek kupuje sobie nowego Junaka 901 (nie rs ani nie sport tylko zwykła 901). Problem polega na tym ze nie bardzo orientuje się w „docieraniu” silnika a na forum widziałem wiele różnych komentazy na ten temat. Prosił bym o szczegółową porade od kogoś kto miał doczynienia z tym sprzętem i wie jak zrobić to dobrze. Chciałbym równierz zapytać czy w tym modelu oprócz docierania warto zrobić jakieś inne czynności w zakresie dbania o maszyne. Oraz zapytać czy jest coś w nim co nalezało by wymienić (oprócz silnika na mocniejszy xD) aby lepiej mi się sprawował. Jestem kompletnym nowicjuszem. 🙂

    #133248
    Zdjęcie profilowe ZadS
    ZadS
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
    Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

    Mnknę na czarnej strzale 😀
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #133252
    Zdjęcie profilowe akagi66
    akagi66
    Użytkownik
    • Postów: 12

    możesz napisać więcej o tym motorowerze ? Jak długo go masz i ile km nim już zrobiłeś ? Jakieś wady ?

    #133254
    Zdjęcie profilowe DeelBeat
    DeelBeat
    Użytkownik
    • Postów: 340

    ZadS napisał:

    Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
    Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

    Nie możesz, tylko powinieneś, a nawet w pewnym sensie musisz.

    Do 5-6 tysięcy obrotów? Taak… Później będzie mulił, jak moto nie zazna nigdy wcześniej większych.

    _________________________________________________
    „Nothing Is True, Everything Is Permitted”.
    Router Bassa 50 2012 (4t) -> Yamaha DT 80 lc2 94` (2t) -> Wezyr Street Fighter 110 (4t).
    #133255
    Zdjęcie profilowe ZadS
    ZadS
    Użytkownik
    • Postów: 34

    mam go 2 lata przejechałem nim 3 tyś . Problemów mechanicznych i elektrycznych nie mam . Jedynie 2 raz bak mi się rozciekł po zatankowaniu do pełna . Wymieniają go na gwarancji. Mam nadzieje że ten co dostane teraz nie będzie kolejną felerną sztuką ;]. Deel jak ty odrazu jedziesz docierając na 7 tyś + to potem się dziw że nie masz mocy zapewne z pierscieni była by miazga……… Ja swoim sposobem docierałem nic nie muli jeździ idealnie V max jakieś 80 km/h ;] .

    Mnknę na czarnej strzale 😀
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #133293
    Zdjęcie profilowe Kira94
    Kira94
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Więcej niz 80km/h nie potrzebuje, raczej szaleć nim nie mam zamiaru tylko na studia, do domu, pojechać 70km do dziewczyny i pojeździć dla odpręzenia wieczorami.Tylko nie bardzo rozumiam co mam robić podczas tego docierania przez te 500km ? tzn czytałem troche o jakichś tam częstych przerwach, wachlowaniach manetką ale nic konkretnego, zadnej dobrej konkretnej porcedury z którą kazdy by się zgodził, moge prosić o więcej szczegółów?

    #133305
    Zdjęcie profilowe ZadS
    ZadS
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Normalnie jeździsz z częstą zmianą biegów na niskich obrotach ;]

    Mnknę na czarnej strzale 😀
    #133306
    Zdjęcie profilowe ZadS
    ZadS
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Ps wiesz że junak 901 ma kołowrotek tn wszytkie biegi w dół
    Jest N-1-2-3-4-N-1 Oczywiście możesz wbijać w góre np z 4 na N

    Mnknę na czarnej strzale 😀
    #133309
    Zdjęcie profilowe DeelBeat
    DeelBeat
    Użytkownik
    • Postów: 340

    ZadS’ie – A czy wiesz, że pierwsze 2-3 km powinno się właśnie dać do pieca, żeby mocno pierścienie się zeszły?
    80 km/h? Hmm… Pokaż, bo nie uwierzę. Argghhh i nie! Nie licznikowe. Pokaż z GPS’u.

    Cały czas 7k + też nie pisałem, że należy jeździć, aczkolwiek co 5-10km przydałoby się dać do pieca na 2-3 km.

    _________________________________________________
    „Nothing Is True, Everything Is Permitted”.
    Router Bassa 50 2012 (4t) -> Yamaha DT 80 lc2 94` (2t) -> Wezyr Street Fighter 110 (4t).
    #133316
    Zdjęcie profilowe Hodanka
    Hodanka
    Użytkownik
    • Postów: 72

    Jeździj normalnie tylko go nie przegrzewaj i ze zmiennymi obrotami i co jakiś czas jak kolega wyżej napisał daj mu do pieca 😀 Oczywiście podczas docierania zmieniaj często olej bo wytwarzają się opiłki metalu najlepiej zmień już po 50 km
    Powodzenia w docieraniu 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie