Junak

Junak 901 (Ferro 901) pytania

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 8 g艂os贸w i by艂 aktualizowany ostatnio przez Zdj臋cie profilowe Kira94 Kira94 7 lata, 4 miesi膮ce temu.

Ogl膮dasz 10 post贸w - 1 przez 10 (z 16 艂膮cznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #133244 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe Kira94
    Kira94
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 6

Witam, w poniedzia艂ek kupuje sobie nowego Junaka 901 (nie rs ani nie sport tylko zwyk艂a 901). Problem polega na tym ze nie bardzo orientuje si臋 w “docieraniu” silnika a na forum widzia艂em wiele r贸偶nych komentazy na ten temat. Prosi艂 bym o szczeg贸艂ow膮 porade od kogo艣 kto mia艂 doczynienia z tym sprz臋tem i wie jak zrobi膰 to dobrze. Chcia艂bym r贸wnierz zapyta膰 czy w tym modelu opr贸cz docierania warto zrobi膰 jakie艣 inne czynno艣ci w zakresie dbania o maszyne. Oraz zapyta膰 czy jest co艣 w nim co naleza艂o by wymieni膰 (opr贸cz silnika na mocniejszy xD) aby lepiej mi si臋 sprawowa艂. Jestem kompletnym nowicjuszem. 馃檪

#133248 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe ZadS
    ZadS
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 34

Docieraj go do oko艂o 250 km przejechanych + . Najlepiej oko艂o 500 km najlepiej. Je藕dzij powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie wi臋cej ni偶 5 ty艣 obrot贸w ;D. Sam posiadam junaka wi臋c ja tak robi艂em ;}
    Co do wymieniania potem mo偶esz wymieni膰 filtr powietrza na sto偶kowy. I prze艂o偶enie zmieni膰 bd lepiej przy艣piesza膰 lub szybciej je藕dzi膰 zale偶y jak z臋batki zmienisz. Oczywi艣cie po docieraniu mo偶esz olej zmieni膰 .

Mnkn臋 na czarnej strzale 馃榾

Czytaj
    REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.
    #133252 Odpowied藕
    Zdj臋cie profilowe akagi66
    akagi66
    U偶ytkownik
    • Post贸w: 12