Junak

Junak 901 (Ferro 901) pytania

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kira94 Kira94 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Kira94
    Kira94
    Użytkownik

Witam, w poniedziałek kupuje sobie nowego Junaka 901 (nie rs ani nie sport tylko zwykła 901). Problem polega na tym ze nie bardzo orientuje się w „docieraniu” silnika a na forum widziałem wiele różnych komentazy na ten temat. Prosił bym o szczegółową porade od kogoś kto miał doczynienia z tym sprzętem i wie jak zrobić to dobrze. Chciałbym równierz zapytać czy w tym modelu oprócz docierania warto zrobić jakieś inne czynności w zakresie dbania o maszyne. Oraz zapytać czy jest coś w nim co nalezało by wymienić (oprócz silnika na mocniejszy xD) aby lepiej mi się sprawował. Jestem kompletnym nowicjuszem. 🙂

Zdjęcie profilowe ZadS
    ZadS
    Użytkownik

Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
    Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

Mnknę na czarnej strzale 😀

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    Zdjęcie profilowe akagi66
    akagi66
    Użytkownik

możesz napisać więcej o tym motorowerze ? Jak długo go masz i ile km nim już zrobiłeś ? Jakieś wady ?

Zdjęcie profilowe DeelBeat
    DeelBeat
    Użytkownik

ZadS napisał: