Dla Początkujących

Co kupić?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Emul1 Emul1 6 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Lonek
    Lonek
    Użytkownik

Cześć wszystkim.
    Jestem zielony jak ogórek, parę lat temu troszkę pojeździłem na skuterku. Wygląda na to, że sytuacja zmusi mnie do zakupu takiego sprzętu. Mam niewiele kaski ( 2000-2500 ). Chciałbym coś trwałego i w automacie, pojemność 50ccm. Może być używka. Marzy mi się coś co wygląda rasowo (np. Bartony czy Benzery ) albo jak Enduro. Doradźcie coś proszę świeżakowi 🙂

Zdjęcie profilowe monek100
    monek100
    Użytkownik

Do 2500tys i w automacie najlepszym wyborem będzie toros f16 albo router bassa. Za reszte kupisz sobie cos fajnego. Enduro w automacie? Wątpie

______________________________________________________________________________________
    Komar 2352 – 1979r
    Peugeot XR6 2007r
    Simson S51 – 1988r

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe jovo
    jovo
    Użytkownik

Szukaj używanego Kymco Agility, ewentualnie Vitality.
    Kilka takich sztuk jest na forum ujeżdżanych od nowości. Mają ponabijane po 25tyś km. i dalej jeżdżą bez awarii.
    Możesz też postawić na bardziej „prestiżowe” marki, jednak ich sprzęt będziesz już starszy, zapewne z importu, oraz dużo większym przebiegiem = większa loteria.

Bassy, Torosy i inne pudełka sobie odpuść jeśli nie ma potrzeby zakupu nowego skutera.

—–————————————————————
    TGB Orion 101s.
    Wyjazd z salonu 12 marzec 2012.
    Sezon 2012 – 5011 km.
    Sezon 2013 – 1923 km.
    Zdjęcie profilowe Emul1
    Emul1