Yamaha Aerox - Tuning klasy Evo - brak limitu kasy.

Witam! Kupiłemo Aeroxa z 2007 roku do remontu którego będę robił do stuntu i na wyścigi typu drag, oraz do zabawy na torze ;] Chcę zrobić tuning klasy Evo, mogę na ten cel przeznaczyć nawet 15000 zł. Oglądając cylindry na internecie, wpadł mi w oko cylinder 2Fast 94cc http://www.scooterkingz.pl/cylinder-2fast-94cc. Czy to jest najmocniejszy cylinder do roxa? Jakie części doradzili byście mi do osiągnięcia maximum jakie można z roxa?

i potem się obudziłeś zlany potem...

Wombat napisał:

i potem się obudziłeś zlany potem...

Nie rozumiem? Myślisz że to żart? Trudno Twój problem. Ja szukam pomocy, Ty okazji do nabijania się.

nie sądzę że żartujesz. raczej fantazjujesz.
Zacznij od tego
http://www.scooterkingz.pl/silnik-stage6-rt

edit:
tak swoją drogą - po co ci sprzęt na który sie w zasadzie nie na jeździć ?

Wombat napisał:

nie sądzę że żartujesz. raczej fantazjujesz.
Zacznij od tego
http://www.scooterkingz.pl/silnik-stage6-rt
edit:
tak swoją drogą - po co ci sprzęt na który sie w zasadzie nie na jeździć ?

Hmm nie rozumiem twojego pytania? Sprzęt będzie do stuntu, ścigania się na torze. Dzięki za link do silnika, jaki v-max osiągnął bym na takim silniku?

6 fikołków do tyłu w stuncie w miejscu

Ha Ha bardzo śmieszne. Wiem że przy takiej mocy rwie na koło, szczeże się pytam jak v max bym wydusił z takego silniczka

jaki chcesz, nawet 40KM jest osiągalne. tylko po co tak fantazjować

załóż taki silnik to ci wystarczy :D
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCUQyCkwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DIti5B-jv2tA&ei=gDNTVJKvBMTAPIL6gYgE&usg=AFQjCNE5ZGPfqH_UJh7hN86VWJmMuAcMtg&sig2=ewcc5jOOq2_4MX-BUf38sg&bvm=bv.78677474,d.ZWU