Zwiekszenioe mocy w sqcie

Wyświetlanie 5 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #251557
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Witam. Mój skuter to TGB Pegasus Corona 50, w pełni odblokowany i powiększoną dyszą w gaźniku. Puki miałem seryjny tłumik skuter był bardzo zrywny (przy odrobinie wysiłku dało się go pociągnąć na koło) ale że seryjny się rozpierdaczył to założyłem sportowy Arrowa. No i skuter przeszedł tam regulacje wszystkie możliwe i w ogóle ale nie jest on już tak zrywny. Do 20km/h jedzie jak zwykły chinol a potem nagle ma takie porządniejsze przyspieszenie. Chciałbym zwiększyć moc żeby chodził chociaż tak jak wcześniej i mam pytanie co bardziej się będzie opłacało wymienić. Wariator i sprzęgło na sportowe czy cylinder na jakiś większy. Kasę dopiero zbieram ale myślę że tak 400-500zł to max jaki mogę wydać…

    • #251558
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Najlepiej na początek daj inne rolki lżejsze. A lepiej jak wymienisz najpierw wario i sprzęgło , bo przy wymianie cylindra trzeba by jeszcze gaźnik i kilka pierdół wymienić. Najlepiej pierw wario a potem na cylinder dozbierać.

    • #251559
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Rolki są już lżejsze bo co to jest maksymalnie 60-65km/h, a w dysza w gaźniku i tak już jest sporo większa bo wcześniej na tym sportowym to miał muła jak sam skur………czy byk 😉 A jakieś wario i sprzęgło byś mógł zaproponować bo ja to tak nie bardzo się w tym orientuje 😳

      PS
      Jeśli wymieniłbym wariator i sprzęgło to co z paskiem też wymieniać??

    • #251560
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      mozesz pasek wymieniłeś jak chcesz ale zawsze jak masz nowy jakis konkretny to nie boisz się ze pujdzie ci lada moment

    • #251561
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      No to już przynajmniej wiem jak to z paskiem zrobić… A jakieś propozycje co do waria albo sprzęgłaż? Aha a co do paska to wziąć zwykły czy zainwestować może w kevlarowy?

    • #251562
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Wario -> Malossi Multivar 2000
      Sprzęgło -> Polini 2G evo 2 ( sam je mam i szczerze polecam! łątwa regulacja i nie trzeba kupować sprężynek 😉 )
      Pasek -> nie kupuj Kevlara do 50ccm nawet i do 70ccm Sport nie kupuje się kevlara poniewaz jest za twardy i rysuje wariator.. kup wzmocniony np Stage6 mam go i jest na prawde dobry 😉 wymieniłem go a miałem Polini kevlar i go wyjąłem bo nie chciałem porysować sprzęgła na prawdę nie opłaca się do 50ccm i do 70ccm Sport kevlara kompletna strata kasy =/ najlepiej Wzmocniony jeśli słaby tuning to zwykły no ale lepiej wzmocniony masz tą satysfakcję że jest mocniejszy niż seryjny ( zwykły ) 🙄
      Pozdro! 🙂

Wyświetlanie 5 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button