Zużycie sprzęgła - zdjęcia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #184010 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    Zabrałem się za wymianę poszarpującego na ciepłym sprzęgła (dzwonu).
    Skucha to taka że kupiłem 107mm a mam 112mm ale to w poniedziałek zmienię.
    Za to pooglądałem sobie sprzęgło.
    Po pierwsze to na zamontowanym widze że około 1/3 okładzin wystaje spod dzwonu.
    Tak
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/3594867/sqt/CAM00178.jpg
    Przy okazji teraz zauważyłem że jedna z okładzin jest inaczej zużyta. Tzn ma wyraźny rant i ten kawałek co wystaje jest wyższy (nie zużyty). Tak jakby jedna sprężynka pracowała inaczej – miększa.
    Jest około 1mm różnicy
    I teraz sie zastanawiam – ładować to w nowy dzwon Wingcoolera czy zmienić to sprzęgło na nowe?

    #184014 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    Wiesz co WOMBAT, nie jestem pewnien, ale chyba co bym nie powiedział, to i tak Ci to w niczym nie pomoże 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=CMHLGEt9mbI
    Ty masz okazję, żeby tym swoim Jurnym Jurkiem pośmgać, jak go tak co chwila rozkręcasz na śrubki?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #184016 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Wiesz co, przy takich kombinowanych problemach, chyba lepiej jest wymienić to sprzęgło w całości…

    #184020 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    na takie schody nie wal nowego dzwon bo 1/3 sprzęgła będzie dolegać logicznie nie?

    #184030 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    arasz74 napisał:
    Ty masz okazję, żeby tym swoim Jurnym Jurkiem pośmgać, jak go tak co chwila rozkręcasz na śrubki?

    No mam. Nie znasz całokształtu historii. To są wszystko efekty wstawienia go do firmy która skoncentrowała sie na tym żeby na świeżo złożonym silniku palić kapcia ile wlezie. A że chwile tam stał to pokazywali wszystkim jakie potężne sprzęty budują i jak to pali kapcia.

    #184031 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    No tak, to się już przewijało w kilku wątkach, więc się domyślam, że nie byłeś zachwycony z wykonanego zlecenia 🙂

    #184032 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    tak, zwłaszcza że w sumie zapłaciłem za to dwa razy. z czego drugi raz robiłem sam „tymi rencyma” na chodniku pod blokiem i na czuja.
    Tak jak z tym sprzęgłem – myślałem że mam 107mm a mam wersje 112mm. Jakbym miał paragony lub kwity po tym tjuningu to bym wiedział co mam.
    teraz dotarłem, robi sie sezon i chciałem uzyskać prawie pełne możliwosci tego setupu. No i sie okazało że sprzęgło zostało jednak nadgryzione tym smażeniem kapora i po 1000km już to bardzo widać.
    Dla mnie to nie jest kwestia kasy – tylko czasu i zaplecza. Takie dłubanie pod blokiem to jak zmienianie koła w trasie w lesie – robisz tam bo musisz.

    #184034 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    Łatwiej zrozumieć, jakim cudem nie masz warsztatu do polecenia 🙂

    #184062 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Wombat, miałem ten sam przypadek ze sprzęgłem kombinowanym na części. Ciągle coś, a to nierówno chodzi, a to szarpie albo szczęki wystają poza dzwon. 2tys km temu założyłem sobie Motoforce’a (to chyba ten, w każdym razie 107mm):
    http://www.scooterkingz.pl/sprzeglo-kompletne-107mm-motoforce

    i mam święty spokój. Parametry ma zbliżone do seryjnego ustawienia. Mi pasuje.

    #184072 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    no ja mam własnie sprzęgło motoforce i ono w stanie luźnym wystaje. z drugiej strony 2 z 3 okładzin są zużyte prawidłowo.
    tylko po pierwsze małolactwo paliło na nim kilka razu gume jak było wręcz dziewicze a po drugie mechanir zapłau pełen co wymieniał cylinder zrobił nim około 40km potem. Tylko jak skuter do mnie trafił to ruszał z 5000 obr i wg niego to było ok. Ja tak wytrzymałem kilkadziesiąt km i w końcu wsadziłem tam łapy. Okazało sie że dzwon nie jest dokręcony i lata na boki.
    I to mu też nie pomogło.
    Widocznie wystawanie tak bardzo nie przeszkadza jak niechlujne złożenie całości

    #184076 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    No cóż, ludzie nie dbają bo nie ich. Pośrednio też to wpływ zajazdów jakie są na naszym rynku i brak poszanowania połączony z brakiem wiedzy.

    #184077 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Czy zrobiłeś im odpowiednią reklamę, żeby mało kumaci ludzie szerokim łukiem omijali?

    #184078 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    nie istnieją od wakacji zeszłego roku

    #184193 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 242
    • Postów: 243

    Druid napisał:
    Czy zrobiłeś im odpowiednią reklamę, żeby mało kumaci ludzie szerokim łukiem ich omijali?


    Mało kumaci. Bardzo ładnie ubrałeś to w słowa, żeby nikogo nie obrazić. Szacunek. 😉

    #184213 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Starałem się zbytnio sam siebie nie sponiewierać… :)))

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zużycie sprzęgła - zdjęcia
Twoje informacje:




Back to top button