Zumico Gr 200 - Sprawa blokad i filtr powietrza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Zumico Gr 200 - Sprawa blokad i filtr powietrza

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Arni Arni 4 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #88983 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dominik3127
    dominik3127
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec gdzie dokładnie znajdują sie blokady w Zumico Gr 200,chodzi te te niby rożowe kabelki czy jakies moduly może cos na gazniku(wiem ze mam też gaz zablokowany bo nawet niema czym kręcić,krotka maneta) i czy opłaca sie zmieniac filtr powietrza bo wiem że w tym modelu jest taka podluzna guma od silnika az pod kanape idzie a gdzies posiadam filtr stożkowy(jeszcze go nieprzymierzalem do zumico) i chce wiedzieć czy ta zmiana pójdzie na dobre,zwiekszy osiągi moment obrotowy czy coś.
    Z gory dzięki i czekam na odpowiedz 🙂

    #88984 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    W 200 blokady? Był sprowadzany z zagranicy czy dławiony do A1?

    Jeśli chodzi o filtr stożkowy to podobno są problemy na deszczu i ktoś pisał, że skraca on żywotność silnika, a nie przekłada się to zbytnio na osiągi. Choć nie wiem czy to prawda, bo stożka nigdy nie używałem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #88985 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dominik3127
    dominik3127
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Jest on uzywany przez 14latka(przezemnie xD ) kupiony w media expier za 2tysie,slyszałem że sa blokady ale niejestem pewny,narazie leci 50 i zastanawiam sie czy można coś wiecej wycisnąc

    #89023 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    To jest 50 czy 200 cm3? Jeśli 50 to możesz mieć pierścień (tuleję dystansową) w wariatorze, blokadę w module – wbudowaną lub idący różowy kabelek. Może być zawirowywacz spalin lub dopalacz (przez wielu uważany za blokadę). Może być zwężka w wydechu. Jeśli chodzi o zwężkę w filtrze powietrza to ją się wyjmuje przy włożeniu silnika większej pojemności i zakłada się większą dyszę główną.

    #89034 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    To jest okrojony Router WS50 w stylu retro.

    Dysza w gaźniku, zwężka między gaźnikiem a cylindrem, zablokowany moduł. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #89120 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dominik3127
    dominik3127
    Użytkownik
    • Postów: 27

    A jak można zdjąc niektore z tych blokad takie na tle moich mozliwosci zadnego wiercenia ciecia spawania czy cos

    #89122 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Trzeba odkręcić gaźnik od króćca ssącego, sprawdzić czy nie ma tam niczego ograniczającego przepustowość (np. specjalna uszczelka), tak samo trzeba zrobić z króćcem ssącym i cylindrem.

    Między filtrem powietrza a gaźnikiem również może być taka zwężka. Trzeba ją usunąć.

    Wymiana dyszy na większą o dwa rozmiary. Masz #80 więc zastosuj #82.

    Sprawdź czy przepustnica podnosi się maksymalnie w górę – jeśli nie trzeba kombinować jak to zrobić by tak się działo.

    Czytaj w necie o tym modelu i pokrewnych, dowiesz się najwięcej a swoją wiedzę teoretyczną zamieniaj w praktykę.

    #299341 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Arni
    Arni
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Odkręc przepustnice gaźnika razem z linką i nad przepustnicą będzie taka tuleja ograniczająca odkręcanie gazu na ful wyczep linkę od przepustnicy i wywal tą tuleje i złóż wszystko

    #299357 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    brawo Arni złota łopata dla Ciebiie bo temat ma 3 lata i zapewne jeszcze do tego nie doszedł:)

    #299468 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Arni
    Arni
    Użytkownik
    • Postów: 6

    HaHa sory nie spojrzałem na datę dodania 😀

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
Odpowiedz do: Zumico Gr 200 - Sprawa blokad i filtr powietrza
Informacje o Tobie: