Zumico Eos 50 – Problem z prędkością
- This topic has 33 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 10 years, 5 months temu by
Kamil Mroczkowski.
- AutorWpisy
- 14 czerwca 2013 dnia 14:01 #127389
Witam, otóż mam Zumico Eos 50 4T, sciągnąłem blokady z wariatora, filtra powietrza, gaźnika i wymieniłem moduł na odblokowany. Otóż skuter jedzie 50 km/h po zdjęciu tych wszystkich blokad, mam pytanie odnośnie modułu, wymieniłem moduł na ten ‘tuningowany’ a skuter ma takie same obroty jak na starym module, nie wiem co sie dzieje, ale skuter chyba powinien jechać troszeczkę więcej.. Nie wiem czy to może źle wyregulowany gaźnik, za mało powietrza, albo paliwa.. chociaż silnik dobrze chodzi. POMOCY !
14 czerwca 2013 dnia 14:21 #127390Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
To sprawdź sobie jeszcze czy nie masz zwężonego w środku króćca ssącego, czy nie masz na kolanku wydechowym zawirowacza spalin, ewentualnie możesz mieć za małą dyszę gaźnika.
Moim zdaniem nie zdjąłeś wszystkich blokad.14 czerwca 2013 dnia 14:23 #127391Zdjąłem tylko te blokady które wymieniłem, czyli moduł, filtr powietrza ( nie wymieniałem dyszy) Zawirowacza spalin nie mam, ale nie wiem co z króćcem, myślisz, ze to wina króćca, że tak powoli jedzie?
14 czerwca 2013 dnia 14:27 #127394A sam moduł nie zdaje sprawy, na szybszą jazdę? Bo powinien chyba jednak jechać szybciej, nawet z tym króćcem ssącym.
14 czerwca 2013 dnia 14:35 #127396Ludzie, ludzie… Z Wami jak z dziećmi… Powtarzałem coś już niejeden raz…
Kamil – Twój skuter jest już aż za dobrze odblokowany. O co mi chodzi? O tę zwężkę z filtra powietrza. Ile razy mam kłaść do głów, że to nie jest blokada… Ta zweżka powoduje, że można w ogóle wyregulować gaźnik, że nie trzeba dawać iglicy opór w górę ani dyszy 100. Ona podaje taką ilość powietrza jaka jest potrzebna do wytworzenia takiej ilości mieszanki, którą ten cylinderek jest w stanie przepalić i nie zaleje silnika. Załóż tę zweżkę z powrotem i wyreguluj prawidłowo gaźnik. I nie ulepszaj fabryki zanim nie włożysz tam czegoś większego.
14 czerwca 2013 dnia 17:34 #127424Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
No ja co prawda musiałem zwężkę wywalić, ale to przy 72 cm3 bo za mało powietrza dostawał. Zobacz ten króciec a jeśli jest normalny to regulacja gaźnika tylko.
14 czerwca 2013 dnia 18:51 #127435Moim zdaniem to wina modułu. jakie obroty kręci ci na stopce?
14 czerwca 2013 dnia 19:12 #127444Moim zdaniem lipny moduł
14 czerwca 2013 dnia 20:28 #127467Załóż zwęzkę i dopiero sprawdzaj moduł i inne rzeczy.
14 czerwca 2013 dnia 21:08 #127496Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
Jakby co mam moduł na zbyciu – zwykły odblokowany.
14 czerwca 2013 dnia 22:03 #127508Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?
14 czerwca 2013 dnia 22:04 #127509Obrotów nie mam, sprawdzałem na głos bo obrotomierza w skuterze nie ma ;<
14 czerwca 2013 dnia 22:05 #127510Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
Kamil Mroczk… napisał:
Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?
Tak, taka krótka rurka w środku puszki po lewej, jak masz wlot powietrza.
14 czerwca 2013 dnia 22:12 #127514Założę zwężkę i zobaczymy jak tam moje osiągi, ale jak mam od nowa regulować gaźnik jak on był wcześniej wyregulowany na zwężce i jechał normalnie, wyjąłem zwężkę i nie regulowałem gaźnika tylko do tej pory jezdzilem tak jak był ustawiony wcześniej, to muszę gaźnik regulować od nowa jak włożę zwężkę ? 🙂
14 czerwca 2013 dnia 22:14 #127515Bo moduł założyłem jak już tej zwężki nie było, może dlatego tak go zmula, przez tą zwężkę jedzie 50 max..
14 czerwca 2013 dnia 22:16 #127516Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
Wsadź zwężkę i zobacz, jak po jej wyjęciu nie ruszałeś gaźnika to może będzie ok. Generalnie po wyjęciu rurki powinieneś znowu gaźnik regulować bo dostawał więcej powietrza, a że dostawał go więcej mógł zamulać.
15 czerwca 2013 dnia 07:56 #127534Ok dzięki, zdam relacje jak założę zwężkę ;D
15 czerwca 2013 dnia 08:26 #127538Chociaż przed wymianą modułu i ze zwężką w środku jechał 50 km/h a nie było blokad na wariatorze i gazniku 😉
15 czerwca 2013 dnia 08:28 #127540Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
No ale jeśli miałeś zablokowany moduł to nie dziw się, że tak jechał 🙂
15 czerwca 2013 dnia 08:56 #127543moduł teraz jest wsadzony odblokowany, wsadziłem zwężkę i dalej jedzie tak samo, nie wiem co mam robić, brak pomysłów, może za mało paliwa dostaje?
15 czerwca 2013 dnia 09:03 #127544Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
No to może regulacja gaźnika.
15 czerwca 2013 dnia 09:07 #127546Ale mi się wydaję, że jest dobrze wyregulowany, pali na styk ;p
15 czerwca 2013 dnia 09:07 #127547Po prostu skuter nie wchodzi w obroty jakie powinien wchodzić po wymianie modułu i jedzie te marne 50km/h…. ;/
15 czerwca 2013 dnia 09:08 #127548Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
A na tym drugim module jest to samo?
15 czerwca 2013 dnia 09:12 #127549Tak na starym module jedzie tak samo, a na nóżkach jak odpale i wprowadze go w obroty to po jakiejś chwili buczy normalnie silnik i przesuwa go na nóżkach
15 czerwca 2013 dnia 09:15 #127550Normalnie tak wyje, ale nie wiem dlaczego po zdjęciu tylu blokad jedzie nadal 50 ;/…
15 czerwca 2013 dnia 09:16 #127551Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
No to ja też już nie wiem.
15 czerwca 2013 dnia 09:17 #127552Lipa ..
15 czerwca 2013 dnia 09:20 #127553Skuter wazy te swoje 115 kg :d
15 czerwca 2013 dnia 10:41 #127571Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
Zmiana cylindra na 72 cm3 załatwi sprawę 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.