Zumico Eos 50 - Problem z prędkością

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127389 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Witam, otóż mam Zumico Eos 50 4T, sciągnąłem blokady z wariatora, filtra powietrza, gaźnika i wymieniłem moduł na odblokowany. Otóż skuter jedzie 50 km/h po zdjęciu tych wszystkich blokad, mam pytanie odnośnie modułu, wymieniłem moduł na ten 'tuningowany’ a skuter ma takie same obroty jak na starym module, nie wiem co sie dzieje, ale skuter chyba powinien jechać troszeczkę więcej.. Nie wiem czy to może źle wyregulowany gaźnik, za mało powietrza, albo paliwa.. chociaż silnik dobrze chodzi. POMOCY !

    #127390 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    To sprawdź sobie jeszcze czy nie masz zwężonego w środku króćca ssącego, czy nie masz na kolanku wydechowym zawirowacza spalin, ewentualnie możesz mieć za małą dyszę gaźnika.
    Moim zdaniem nie zdjąłeś wszystkich blokad.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #127391 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Zdjąłem tylko te blokady które wymieniłem, czyli moduł, filtr powietrza ( nie wymieniałem dyszy) Zawirowacza spalin nie mam, ale nie wiem co z króćcem, myślisz, ze to wina króćca, że tak powoli jedzie?

    #127394 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    A sam moduł nie zdaje sprawy, na szybszą jazdę? Bo powinien chyba jednak jechać szybciej, nawet z tym króćcem ssącym.

    #127396 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Ludzie, ludzie… Z Wami jak z dziećmi… Powtarzałem coś już niejeden raz…

    Kamil – Twój skuter jest już aż za dobrze odblokowany. O co mi chodzi? O tę zwężkę z filtra powietrza. Ile razy mam kłaść do głów, że to nie jest blokada… Ta zweżka powoduje, że można w ogóle wyregulować gaźnik, że nie trzeba dawać iglicy opór w górę ani dyszy 100. Ona podaje taką ilość powietrza jaka jest potrzebna do wytworzenia takiej ilości mieszanki, którą ten cylinderek jest w stanie przepalić i nie zaleje silnika. Załóż tę zweżkę z powrotem i wyreguluj prawidłowo gaźnik. I nie ulepszaj fabryki zanim nie włożysz tam czegoś większego.

    #127424 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No ja co prawda musiałem zwężkę wywalić, ale to przy 72 cm3 bo za mało powietrza dostawał. Zobacz ten króciec a jeśli jest normalny to regulacja gaźnika tylko.

    #127435 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Moim zdaniem to wina modułu. jakie obroty kręci ci na stopce?

    #127444 Reply
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • Postów: 560
    • Postów: 612

    Moim zdaniem lipny moduł

    #127467 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Załóż zwęzkę i dopiero sprawdzaj moduł i inne rzeczy.

    #127496 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Jakby co mam moduł na zbyciu – zwykły odblokowany.

    #127508 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?

    #127509 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Obrotów nie mam, sprawdzałem na głos bo obrotomierza w skuterze nie ma ;<

    #127510 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Kamil Mroczk… napisał:

    Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?

    Tak, taka krótka rurka w środku puszki po lewej, jak masz wlot powietrza.

    #127514 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Założę zwężkę i zobaczymy jak tam moje osiągi, ale jak mam od nowa regulować gaźnik jak on był wcześniej wyregulowany na zwężce i jechał normalnie, wyjąłem zwężkę i nie regulowałem gaźnika tylko do tej pory jezdzilem tak jak był ustawiony wcześniej, to muszę gaźnik regulować od nowa jak włożę zwężkę ? 🙂

    #127515 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Bo moduł założyłem jak już tej zwężki nie było, może dlatego tak go zmula, przez tą zwężkę jedzie 50 max..

    #127516 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Wsadź zwężkę i zobacz, jak po jej wyjęciu nie ruszałeś gaźnika to może będzie ok. Generalnie po wyjęciu rurki powinieneś znowu gaźnik regulować bo dostawał więcej powietrza, a że dostawał go więcej mógł zamulać.

    #127534 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Ok dzięki, zdam relacje jak założę zwężkę ;D

    #127538 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Chociaż przed wymianą modułu i ze zwężką w środku jechał 50 km/h a nie było blokad na wariatorze i gazniku 😉

    #127540 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No ale jeśli miałeś zablokowany moduł to nie dziw się, że tak jechał 🙂

    #127543 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    moduł teraz jest wsadzony odblokowany, wsadziłem zwężkę i dalej jedzie tak samo, nie wiem co mam robić, brak pomysłów, może za mało paliwa dostaje?

    #127544 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No to może regulacja gaźnika.

    #127546 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Ale mi się wydaję, że jest dobrze wyregulowany, pali na styk ;p

    #127547 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Po prostu skuter nie wchodzi w obroty jakie powinien wchodzić po wymianie modułu i jedzie te marne 50km/h…. ;/

    #127548 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    A na tym drugim module jest to samo?

    #127549 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Tak na starym module jedzie tak samo, a na nóżkach jak odpale i wprowadze go w obroty to po jakiejś chwili buczy normalnie silnik i przesuwa go na nóżkach

    #127550 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Normalnie tak wyje, ale nie wiem dlaczego po zdjęciu tylu blokad jedzie nadal 50 ;/…

    #127551 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No to ja też już nie wiem.

    #127552 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Lipa ..

    #127553 Reply
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 18
    • Postów: 20

    Skuter wazy te swoje 115 kg :d

    #127571 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Zmiana cylindra na 72 cm3 załatwi sprawę 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zumico Eos 50 - Problem z prędkością
Twoje informacje:




Back to top button