Zumico Eos 50 – Problem z prędkością

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127389
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Witam, otóż mam Zumico Eos 50 4T, sciągnąłem blokady z wariatora, filtra powietrza, gaźnika i wymieniłem moduł na odblokowany. Otóż skuter jedzie 50 km/h po zdjęciu tych wszystkich blokad, mam pytanie odnośnie modułu, wymieniłem moduł na ten ‘tuningowany’ a skuter ma takie same obroty jak na starym module, nie wiem co sie dzieje, ale skuter chyba powinien jechać troszeczkę więcej.. Nie wiem czy to może źle wyregulowany gaźnik, za mało powietrza, albo paliwa.. chociaż silnik dobrze chodzi. POMOCY !

    #127390
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    To sprawdź sobie jeszcze czy nie masz zwężonego w środku króćca ssącego, czy nie masz na kolanku wydechowym zawirowacza spalin, ewentualnie możesz mieć za małą dyszę gaźnika.
    Moim zdaniem nie zdjąłeś wszystkich blokad.

    #127391
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Zdjąłem tylko te blokady które wymieniłem, czyli moduł, filtr powietrza ( nie wymieniałem dyszy) Zawirowacza spalin nie mam, ale nie wiem co z króćcem, myślisz, ze to wina króćca, że tak powoli jedzie?

    #127394
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    A sam moduł nie zdaje sprawy, na szybszą jazdę? Bo powinien chyba jednak jechać szybciej, nawet z tym króćcem ssącym.

    #127396
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ludzie, ludzie… Z Wami jak z dziećmi… Powtarzałem coś już niejeden raz…

    Kamil – Twój skuter jest już aż za dobrze odblokowany. O co mi chodzi? O tę zwężkę z filtra powietrza. Ile razy mam kłaść do głów, że to nie jest blokada… Ta zweżka powoduje, że można w ogóle wyregulować gaźnik, że nie trzeba dawać iglicy opór w górę ani dyszy 100. Ona podaje taką ilość powietrza jaka jest potrzebna do wytworzenia takiej ilości mieszanki, którą ten cylinderek jest w stanie przepalić i nie zaleje silnika. Załóż tę zweżkę z powrotem i wyreguluj prawidłowo gaźnik. I nie ulepszaj fabryki zanim nie włożysz tam czegoś większego.

    #127424
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    No ja co prawda musiałem zwężkę wywalić, ale to przy 72 cm3 bo za mało powietrza dostawał. Zobacz ten króciec a jeśli jest normalny to regulacja gaźnika tylko.

    #127435
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Moim zdaniem to wina modułu. jakie obroty kręci ci na stopce?

    #127444
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Moim zdaniem lipny moduł

    #127467
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Załóż zwęzkę i dopiero sprawdzaj moduł i inne rzeczy.

    #127496
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Jakby co mam moduł na zbyciu – zwykły odblokowany.

    #127508
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?

    #127509
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Obrotów nie mam, sprawdzałem na głos bo obrotomierza w skuterze nie ma ;<

    #127510
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Kamil Mroczk… napisał:

    Zwężkę chodzi Ci o tą na filtrze powietrza?

    Tak, taka krótka rurka w środku puszki po lewej, jak masz wlot powietrza.

    #127514
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Założę zwężkę i zobaczymy jak tam moje osiągi, ale jak mam od nowa regulować gaźnik jak on był wcześniej wyregulowany na zwężce i jechał normalnie, wyjąłem zwężkę i nie regulowałem gaźnika tylko do tej pory jezdzilem tak jak był ustawiony wcześniej, to muszę gaźnik regulować od nowa jak włożę zwężkę ? 🙂

    #127515
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Bo moduł założyłem jak już tej zwężki nie było, może dlatego tak go zmula, przez tą zwężkę jedzie 50 max..

    #127516
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Wsadź zwężkę i zobacz, jak po jej wyjęciu nie ruszałeś gaźnika to może będzie ok. Generalnie po wyjęciu rurki powinieneś znowu gaźnik regulować bo dostawał więcej powietrza, a że dostawał go więcej mógł zamulać.

    #127534
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Ok dzięki, zdam relacje jak założę zwężkę ;D

    #127538
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Chociaż przed wymianą modułu i ze zwężką w środku jechał 50 km/h a nie było blokad na wariatorze i gazniku 😉

    #127540
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    No ale jeśli miałeś zablokowany moduł to nie dziw się, że tak jechał 🙂

    #127543
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    moduł teraz jest wsadzony odblokowany, wsadziłem zwężkę i dalej jedzie tak samo, nie wiem co mam robić, brak pomysłów, może za mało paliwa dostaje?

    #127544
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    No to może regulacja gaźnika.

    #127546
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Ale mi się wydaję, że jest dobrze wyregulowany, pali na styk ;p

    #127547
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Po prostu skuter nie wchodzi w obroty jakie powinien wchodzić po wymianie modułu i jedzie te marne 50km/h…. ;/

    #127548
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    A na tym drugim module jest to samo?

    #127549
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Tak na starym module jedzie tak samo, a na nóżkach jak odpale i wprowadze go w obroty to po jakiejś chwili buczy normalnie silnik i przesuwa go na nóżkach

    #127550
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Normalnie tak wyje, ale nie wiem dlaczego po zdjęciu tylu blokad jedzie nadal 50 ;/…

    #127551
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    No to ja też już nie wiem.

    #127552
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Lipa ..

    #127553
    Kamil Mroczkowski
    Użytkownik
    • 2
    • 20Postów:

    Skuter wazy te swoje 115 kg :d

    #127571
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Zmiana cylindra na 72 cm3 załatwi sprawę 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button