Zmulony start.. FILM!!!!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #231642
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemka, mam piaggio zip który nie ma komprechy ale mniejsza z tym. Najbardziej martwi mnie ten muł na starcie:/

    http://www.dailymotion.pl/user/PiaggioGT/video/xagqmi_piaggio-zip-muy_auto

    Rolki 6g przy wydechu tencingas next-r sprężynki top racing +50% miałem +30 i było jeszcze gorzej ;/ Wario sprzęgło i centralka oryginał. Proszę was o pomoc bo nie da się ruszać z tym mułem we 2 osoby 🙁

    #231643
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    michasekk napisał:

    który nie ma komprechy

    to już wiesz dlaczego ;/

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #231644
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    heh dokładnie komprecha , ja miałem 4,5 i jechał tyle samo , ale zbierał się tak powoli , że szok

    #231645
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    michasekk napisał:

    mam piaggio zip który nie ma komprechy ale mniejsza z tym

    Padlem jak to przeczytalem ;] Przecież to normalne że jak nie ma komprechy to nie odpali albo jak ma kiepską to ledwo pojedzie ;p

    #231646
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale jak miał też dobrą to też miał tego muła na początku. A przy okazji żeby nie zakładać nowego tematu nowy cyl który znajdzie się w piaggio to

    http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_91_116&products_id=788&osCsid=bb6d0e6157755d5778c4fc354a60c811

    Jak myślicie. Czy to dobry wybór???

    #231647
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    lepszy będzie szlif oryginalnego cylindra niż inwestycja w coś tak taniego .. nie wiem nie znam się na markach dobrzę ale oryginalny cylinder sprowadzony poza serwisem wynosi okolo 600zł, jak dla mnie lepiej jest szlifować oryginał … zdecyduj sam

    #231648
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale orginał już miał 2 szlify i do tego jest zjeżdżony ;/

    #231649
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to albo nie docierałeś , lub ktoś zrobił ci lipny szlif i dał jakiś marny tłok

    #231650
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Raczej marny tłok… A powiedzcie czemu nie opłaca się kupywać takiego zestawu??

    #231651
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Poniewaz jest slaba wytrzymalosc to mniej więcej jakbys chinola do markowca porownywal zrob szlif i wsadz vertexa tlok i powinno smigac ladnie 🙂

    #231652
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To robić 3 szlif i nie bawić się w kupowanie wyżyłowanych 50cmm??

    #231653
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Co wy gadacie cylinder ten z linku jest dobry w końcu Metrakit i aż tak tani nie jest … zobaczcie na to z tej strony … nie ma głowicy to już o ile tańszy no i jest chłodzony powietrzem .. czyli cena jest porównywalna do Malossi Sport 70 AC
    Jeden napisał że się nie opłaca a wszyscy mu przytakują 😆

    #231654
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No właśnie, ten cyl chyba nie będzie najgorszy. Orginały są bardzo drogie a podróby to normalnie zal… Chyba ten metrakit będzie najlepszym rozwiązaniem??

    #231655
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion, ma racje, poza tym nie jest też tak drogi bo przecież to jest 50 to nie może kosztować tyle co np. 70. musi być tańszy i na pewno będzie lepiej kupić metrakita niż chiński zamiennik albo robić 3 szlifa.

    #231656
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dzięki za odp. Ale powiedzcie co jeszcze kupić zeby nie bylo tego muła na samym początku. Przyjrzyjcie się dobrze.

    #231657
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak powróci kompresja razem z cylkiem metrakit to muł się zmniejszy a żeby zlikwidować to twardsze spręzynki do sprzęgła.

    #231658
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ale są najtwardsze:(

    #231659
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w takim razie lżejsze rolki … lub twardszą centralkę …

    #231660
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion, powiedz mi jakie kupić centralkiż? ile % tak +/-

    #231661
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    centralkę TR +15% i rolki 5,6 gr. ale od tego jest temat od regulacji … ale zaraz jaki ty masz tam tun oprócz wydechu ? bo jak tylko wydech to centralka niech się zostanie a rolki 5,6gr albo nawet lżejsze … ale przy noyym cylku to się zmieni …

    #231662
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dellorto 17,5
    rolki malossi 6g zmieniałem na 5,5 ale nie odczułem zbytniej różnicy
    sprężynki sprzęgła +50%

    #231663
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja bym dal rolki około 4g i centralną 50% lub 60%

    #231664
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    5,5 do sportowego wydechu? to za duzo stanowczo wsadz 4,3 i będzie ok 🙂

    #231665
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Coś ty, na 4,3 to będzie wył a v-max będzie może z 50km/h 🙁

    #231666
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    że sportowy wydech to oznacza ze leciutki rolki typu 3,4 gr. omg weź się schowaj .. wiesz że ja jak miałem centralkę +22% i musiałem jeździć na rolkach 8,4 gr czyli na seryjnych haha i jak to wytłumaczysz mądry człowieku ? 😆
    otóż im twardsza centralka tym cięższe rolki muszą być … a teraz jak śmigam na białej malossi to trochę twardsza od seryjnej to śmigam na rolkach 4,5 gr. xD
    więc weź trochę nabyj praktyki bo sama teoria nie styknie ci xD 😛

    #231667
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ehe, ale dalej nie wiem co dołożyć do swojego zamówienia, jakiś komplet rolek i ze 2 centralki żeby to wyregulować??

    #231668
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion napisał:

    że sportowy wydech to oznacza ze leciutki rolki typu 3,4 gr. omg weź się schowaj ..

    ale skoro 5,5 było to samo to 4,5 4,3 mowie ze powino byc si

    ięc weź trochę nabyj praktyki bo sama teoria nie styknie ci xD
    to miało byc do mnie ? kolego ?

    #231669
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak to było do ciebie bo 5,3 rolki to wcale nie jest za dużo do sportowego wydechu 👿 zależy jaką masz centralkę też….

    Zamów centralkę +15% TR a jej odpowiednikiem jest chyba Hebo +50% więc zamów może hebo bo są lepsze… i najlepiej do tego zestaw rolek testowych Polini tych od 3,5 w górę

    #231670
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie chce się tu kłócić ale Synku proszę weź mnie nie rozśmiećszaj bo ty pewnie nigdy silnika nie rozłożyłeś 🙂
    napisałem tak bo tez miałem next-r i na rolkach 5,0 nie chcial jechac wiec wiesz ;/

    #231671
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    darecki92, Przecież każdy skuter reaguje inaczej na zmianę wydechu… Ja np. na rolkach 6g mogę jeździć tylko mam małego muła na początku….
    Adverion, Dzięki za odp. Mam nadzieję że to poskutkuje 🙂

    Pozdro

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button