zmiana z 50 na 72ccm

Witam zamierzam do mojego Rometa z-xt 50 włożyć cylinder z głowicą 72ccm.
Pytanie co sądzicie o tym zestawie:
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-moretti-139fmb-router-ws50-i6610750812.html

Nie jestem specem od majstrowania więc dam wszytko do złożenia serwisowi.

Co jeszcze można zmienić dyszę w gaźniku na większą??? co jeszcze??

Zestaw Moretti jest ok. Używam od prawie 20000km i nic złego się nie dzieje. Ja nie zmieniałem dyszy na większą - jedynie dałem zębatki na prędkość.

Znam dostawcę. Ogólnie transakcje pozytywnie zakończone ale informacja o braku oznaczeń, to pic na wodę :wink:

U mnie nie ma oznaczeń, czyli było zgodnie z prawdą.

jeszcze jedna rzecz, jak mam motorower na nóżce centralnej i na luzie kręcę kołem to słychać tak jak by ocieranie. Czy to normalne??? Myślę, że trzeba chyba jechać do serwisu, również zauważyłem problem z biegami 1 wchodzi ok ale ciężko tak jak by wchodziła 2~3~4.

naciągnąłem łańcuch oraz linkę od sprzęgła i jest ok:)

zestaw 72ccm zamówiony:P

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące recylkulatora spalin. W zestawie, który zamówiłem nie mam doprowadzenia dolnej dolnej części cylindra. Moje pytanie brzmi czy jak zaślepię otwory w KROCIEĆCU GAZNIKA i filtrze powietrza wszystko będzie chodziło??? czy nic się nie stanie z silnikiem.

Spokojnie, nie tylko nic złego się nie stanie - lecz nawet będzie to korzystne. :blush: Nie dość że silnik nie będzie już dławiony recyrkulatorem spalin, to w dodatku będzie cichszy. Musisz tylko zaślepić wszystkie otwory. Jedyne co potem będziesz musiał zrobić to wyregulować od nowa gaźnik i kontrolować świecę żeby według jej koloru ustawić prawidłowy skład mieszanki.

Zestaw jest u mnie w domu:) nie ma oznaczeń:) czekam tylko na odbiór motorowerka przez serwis. Jeszcze jedno pytanie mam olej motul czy im dawać aby wlali nowy olej???

Wymień sobie sam. Odkręcenie śrubki (tej większej) i spuszczenie oleju to banalna czynność. Potem wlewasz nowy olej przez bagnet i jesteś pewien co jest w silniku.