Zmiana Wydechu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #10176 Reply
    drag0nix
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Witam Posiadam skuter marki malaguti f15. który posiada Cylinder polini 70cm i sprzęgło mallosi fly i wariator omega. Chce zmienić wydech na sportowy tylko mam dylemat który będzie najlepszy co do osiągów skutera zastanawiam się nad stage6 pr replica ,tecnigas next r , Leo vince TT

    #10179 Reply
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 305
    • Postów: 310

    pod 70ccm brałbym S6

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #10180 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Zdecydowanie Stage 6 Pro Replica, a najlepiej Tecnigas RS 2, Tecnigas Next R do serii najlepiej, a Leo TT niewiele od seryjnego się różni.Tak więc albo Stage 6, albo Tecnigas RS 2 (może być używany, bardziej się opyla) A swoją drogą, co to ten „wariator omega”???

    #10185 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Ja bym sprawdził gdzieś w jakiś katalogach który tłumik bardziej pasuje do tego cylindra – tu nie kształt czy średnica rur jest ważna a najlepsze dobranie do ilości podawanego paliwa, ciśnienia spalin i ich szybkości w układzie wydechowym i wymaganego przez cylinder oporu spalin… Najlepiej zlecić komuś zespawanie komory rozpręzającej i dokupienie odpowiedniego tłumika końcowego. W ten sposób uzyskamy najlepsze wyniki. A jak jesteś zbyt leniwy i/lub chciałbyś to szybko kupić to Stage 6 Pro Replica.

    #10186 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    degename a po co kombinować 😀 Wydech kupić i tyle, nikt chyba się nie bawi w to co podałeś 😀 Aczkolwiek nie wiem jak by to działało, chociaż ciekawi mnie efekt 😈

    #10187 Reply
    drag0nix
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    a panowie wiecie może co jest przyczyną tak dużego spalania ostanio pojechałem w las ale już nie wróciłem miałem 4 litry nalane zrobiłem 38 km i koniec paliwa.

    #10188 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Może masz nieszczelności jakieś, poza tym gaźnik do regulacji i możliwe że się kranik zacina i za dużo leje 😉

    #10190 Reply
    drag0nix
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    możliwe powiem tak jak skończy mi się paliwo i naleje to do gażnika nie dochodzi musze w wężyk dmuchnać żeby wleciało paliwo dopiero odpala.

    #10195 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Jeżeli Ci się kończy całe i gaśnie, po czym dolewasz, to normalka, układ się zapowietrza 😀

    #10196 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Właśnie taki tłumik powoduje mniejsze spalanie i maksymalne wykorzystanie możliwości cylindra. Sprawdzałem na tłumiku Leo Vince do swojego Rometa – spawany wg wzorów tłumik był lepszy jeśli chodzi o ekonomię jazdy – palił mniej, więcej różnic nie zauważyłem. Tłumik Leo testowałem jakieś 1000 km jednak spalanie większe o 0.7 litra i olej w tym tłumiku to znak że tamten był lepszy.

    #10198 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    A jaki Leo używałeś? TT czy ZX ???Aczkolwiek gratuluję pomysłu i zapału do pacy, bo aj bym nie wpadł na coś takiego 😀

    #10204 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    To był specjalny do Simsona 50 ccm, taki gruby, długi. Mój jest prosty i cieńszy, wkładany w oryginalną rurę wydechową. Reguluje się go długością kolanka wkładaną do środka. Regulacja jest potrzebna w razie szlifu cylindra i na cieplejsze i chłodniejsze pory roku.

    #17058 Reply
    xpawel95x
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    Polecam ; D Yasuni Carrera 30

    Tylko Twój silnik może być na niego za cienki ; P

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zmiana Wydechu
Twoje informacje:




Back to top button