Zmiana Wydechu
- This topic has 12 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 10 years, 3 months temu by
xpawel95x.
-
AutorWpisy
-
-
9 sierpnia 2010 dnia 16:22 #10176
Witam Posiadam skuter marki malaguti f15. który posiada Cylinder polini 70cm i sprzęgło mallosi fly i wariator omega. Chce zmienić wydech na sportowy tylko mam dylemat który będzie najlepszy co do osiągów skutera zastanawiam się nad stage6 pr replica ,tecnigas next r , Leo vince TT
-
9 sierpnia 2010 dnia 17:42 #10179
pod 70ccm brałbym S6
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:09 #10180
Zdecydowanie Stage 6 Pro Replica, a najlepiej Tecnigas RS 2, Tecnigas Next R do serii najlepiej, a Leo TT niewiele od seryjnego się różni.Tak więc albo Stage 6, albo Tecnigas RS 2 (może być używany, bardziej się opyla) A swoją drogą, co to ten „wariator omega”???
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:17 #10185
Ja bym sprawdził gdzieś w jakiś katalogach który tłumik bardziej pasuje do tego cylindra – tu nie kształt czy średnica rur jest ważna a najlepsze dobranie do ilości podawanego paliwa, ciśnienia spalin i ich szybkości w układzie wydechowym i wymaganego przez cylinder oporu spalin… Najlepiej zlecić komuś zespawanie komory rozpręzającej i dokupienie odpowiedniego tłumika końcowego. W ten sposób uzyskamy najlepsze wyniki. A jak jesteś zbyt leniwy i/lub chciałbyś to szybko kupić to Stage 6 Pro Replica.
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:21 #10186
degename a po co kombinować 😀 Wydech kupić i tyle, nikt chyba się nie bawi w to co podałeś 😀 Aczkolwiek nie wiem jak by to działało, chociaż ciekawi mnie efekt 😈
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:21 #10187
a panowie wiecie może co jest przyczyną tak dużego spalania ostanio pojechałem w las ale już nie wróciłem miałem 4 litry nalane zrobiłem 38 km i koniec paliwa.
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:22 #10188
Może masz nieszczelności jakieś, poza tym gaźnik do regulacji i możliwe że się kranik zacina i za dużo leje 😉
-
9 sierpnia 2010 dnia 18:42 #10190
możliwe powiem tak jak skończy mi się paliwo i naleje to do gażnika nie dochodzi musze w wężyk dmuchnać żeby wleciało paliwo dopiero odpala.
-
9 sierpnia 2010 dnia 19:04 #10195
Jeżeli Ci się kończy całe i gaśnie, po czym dolewasz, to normalka, układ się zapowietrza 😀
-
9 sierpnia 2010 dnia 19:10 #10196
Właśnie taki tłumik powoduje mniejsze spalanie i maksymalne wykorzystanie możliwości cylindra. Sprawdzałem na tłumiku Leo Vince do swojego Rometa – spawany wg wzorów tłumik był lepszy jeśli chodzi o ekonomię jazdy – palił mniej, więcej różnic nie zauważyłem. Tłumik Leo testowałem jakieś 1000 km jednak spalanie większe o 0.7 litra i olej w tym tłumiku to znak że tamten był lepszy.
-
9 sierpnia 2010 dnia 19:13 #10198
A jaki Leo używałeś? TT czy ZX ???Aczkolwiek gratuluję pomysłu i zapału do pacy, bo aj bym nie wpadł na coś takiego 😀
-
9 sierpnia 2010 dnia 19:41 #10204
To był specjalny do Simsona 50 ccm, taki gruby, długi. Mój jest prosty i cieńszy, wkładany w oryginalną rurę wydechową. Reguluje się go długością kolanka wkładaną do środka. Regulacja jest potrzebna w razie szlifu cylindra i na cieplejsze i chłodniejsze pory roku.
-
20 października 2010 dnia 22:03 #17058
Polecam ; D Yasuni Carrera 30
Tylko Twój silnik może być na niego za cienki ; P
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.