Zmiana wachacza na lagi >>speedfight<<

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zmiana wachacza na lagi >>speedfight<<

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #236348

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wiec tak bd zmienial ten chujowy wachacz na lagi ale mam pare pytan… Wiem ze potrzebuje felg+tarcza+zacisk+lagi z polka i ta rura co idzie do gory ten czy od speeda będzie ok ?? chodzi mi o to gdzie się kiere montuje… I drugie pytanie od jakiego pezota to wziasc zeby pasowalo ?? myslalem na viva lub trekerem.. Czekam na odpowiedzi… Za wyczerpujace wypowiedzi ktore mi pomoga daje pomogl

    #236349

    Anonimowy
    • Postów: 0

    co do tej rury to polecam znaleźć tokarza dobrego, to ci to zrobi za parę złotych, a nowa kosztuje kupę kasy. Koleś dorobi Ci do półki, jaką musisz kupić z lagami i najlepiej kołem. jak masz wahacz, to rama jest w ogóle odpowiednia do lagów??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #236350

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kurde właśnie nie wiem ale widzialem takie przerobki… najwyzej jakieś przerobki trzeba będzie zrobić… ale widzialem ze się da

    #236351

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a w czym ci to przeszkadzał Nie wiem czy się opłaca takie coś robić

    #236352

    Anonimowy
    • Postów: 0

    z tego co wiem to montują lagi od jeta ale nie wiem czy to prawda i podobno wygląda jak na szczudłach potem ale to nie problem zawsze można trochę go obniżyć 🙂

    1400 post 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #236353

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ok dzieki za odp ale nadal nie wiem czy lagi z ´sama polka czy ta sztyce czy jakos tak gdzie kiere się montuje tez ?? ja na stunta chce wiec wachac dlugo nie pobuja….

    #236354

    Anonimowy
    • Postów: 0

    musiał byś całą sztyce kupić i lagi do tego
    i chyba zacisk ale tego juz nie jestem pewnien

    #236355

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ok czyli od jeta tak ?? czy od vivki lub trekla tez podejdziie ?

    #236356

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie wiem jak u ciebie w speedzie jest, ale u mnie w keewayu było to tak że pułka była razem ze sztycą. A w roxie nie wiem, także całą sztyce musisz chyba kupić.

    #236357

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no okej.. od jeta sa ceny wysokie w chuuuuuuuuuuj bo patrzalem.. a od vivki lub trekla powinno podejsc ??

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie