Zmiana Silnika/Karteru

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zmiana Silnika/Karteru

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #265833

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dzień dobry mam yamahe zest z silnikiem minarelli horizontal (krótki) z 1994 roku z kołami 10cali.Miałem pomysł żeby założyć 12 cali od yamahy aerox z względu i optycznego i mechanicznego ponieważ skuter na 12” będzie na pewno stabilniejszy ale jest 1 problem aerox ma z tyłu tarcze a 2 problem to kółko się poprostu nie zmieści bo jest za mały prześwit pomiędzy gwintem tylnego koła a między skrzynią korbową. I tu mam pomysł żeby założyć silnik albo chociaż lewy karter od aeroxa, miałbym 2 w 1 ponieważ zyskał bym większe koło i terczówke z tyłu i tu trafiam na największy problem czyli kupiłem już cylinder Polini For Race 70cc Minarelli AC za 580zł tu link http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=274&osCsid=274aeb0a07383d9011e0db75f75db841 tu mam do was kilka pytań: 1.Czy mój prawy karter podejdzie do lewego kartera od Roxaż 2.Czy ten Cylinder podejdzie do takiego bloku silnikaż 3.Czy części takie jak wariator i multivariator podejdą do karteru z roxaż 4.Czy silnk z tym karterem może być chłodzony powietrzem?

    #265834

    Anonimowy
    • Postów: 0

    katery w minarelli AC i LC są takie same. Różnią się tylko długością i mocowaniem hamulca. Wały są też takie same jak cylindry, wariatory. Ludzie przerabiają AC na LC a więc odwrotnie też może być bo na silniku montujesz tylko inny cylinder i pompę zamiast wiatraka. Wszystko powinno pasować jeśli masz prawdziwe i mianrelli

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #265835

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Według mnie lepiej jest wymienić silnik na Roxowski. Mniej zabawy będziesz z tym miał. a efekt dużo lepszy

    [ Dodano: 2008-09-30, 16:00 ]
    i poza tym niezabardzo mogą pasować do siebie np. gniazda łożysk i dlatego, niektórzy wolą nie wymieniać jednego karteru tylko oba z tego samego silnika, żeby wszystko było do siebie dopasowane. Jak masz dwa różne kartery :/ to łożyska mogą ostro po du… dostawać i wał równierz :/ Wiem to z doświadczenia, ale przy robieniu silników jakich starych motocylki, ale w sqtrach będzie podobnie

    #265836

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wielkie dzięki za odpowiedź? i jeszcze jedno pytanko a mianowicie czy lewy karter musi być specjalnie przygotowany pod tarczówke czy do każdego karteru z yamahy aerox można założyć tarczówke?????????

    #265837

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dokładnie wstawiaj silnik od roxa, wiem jaka jest różnica między cieczą a wodą. A cylinder po prostu sprzedaj albo wymień się za podobny bąd?? trochę słabszy ale w cieczy. A co do chłodnicy to nie musi być konkretnie od tego modelu może być nawet od innego skutera czy jakiejś biegówki o bardzo podobnym kształcie. I przy okazji dostaniesz tarcze z tyłu. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało [ Dodano: 2008-09-30, 16:23 ] Każda yamaha aerox 50 miała tarczówkę, nie maiły jedynie wersje o pojemności 100 Karter z tarczą różni się od tego z bębnem, ma taki wypust (nocowanie) zacisku. Bezie Ci jeszcze potrzebna pompka hamulcowa i przewody

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie