Zmiana silnika
- This topic has 11 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 12 years, 10 months temu by
Kapuchon.
- AutorWpisy
- 28 listopada 2010 dnia 16:30 #19324
Witam mój kumpel ma pytanie. Posiada skuter oczywiście chiński 50cc to chyba kingway i chciał by zmieni silnik na 125cc. I czy rozni sie czyms oprucz pojemnosci od 50cc . I ile kosztuje taki silniczek. Pozdrawiam
28 listopada 2010 dnia 16:46 #19326Odrazu trumne niech sobie kupi 😛 .
125 cc do Kingwaya ?.
Tam przy 50cc pękają ramy etc , a co dopiero przy 125cc :P.
Żeby tam włożyc 125cc , to trzeba by wzmocnić ramę , najlepiej jakiś lepszy zawias, koła ile cali ?.
Moim zdaniem nieopłacalna inwestycja .28 listopada 2010 dnia 16:51 #19328koła 13 wygląda jak moja Inca Street
28 listopada 2010 dnia 17:00 #19330Czyli Fonero chyba, tam jedno koło jest 13, a jedno 12 chyba 😀 Ooo w nich to szczególnie pękają, na początek niech powzmacnia ramę, natomiast co do silnika no cóż ostatnio na skutery net jakiś gościu do Rometa 4t wsadził 125 chińską i elegancko chyba nic nie przerabiał, chyba nawet elektryki nie tykał zbyt.
28 listopada 2010 dnia 17:04 #19331Chociaż tyle dobrego, ale rame trzeba wzmocnić, chyba, że kolega jest kaskaderem .
Co do samego silnika, to mam chociaż nadzieję, że nie chce wkładać go od chinola, tylko jakieś markowe serce.
Jeżeli chodzi o 125cc , to zdecydowanie skłaniałbym się ku silnikowi z rodziny Piaggio/ Gilera .
Co do samej przeróbki, to na 80 % będzie trzeba zmienić mocowania silnika, a podkreślam- trzeba zrobić to umiejętnie, bo w przeciwnym wypadku można się zdziwić, jak któregoś miłego dnia silniczek z kołem i zawiasem zostanie gdzieś na drodze, a pozostała część skutera wraz z kierowcą będzie latała po drodze, jak opakowanie z kinder niespodzianki .
Ramę polecam wzmocnić, bo może być podobnie jak wyżej.
Trzeba wygospodarować miejsce na chłodnice .
Niezbędna jest przeróbka elektryki .28 listopada 2010 dnia 17:08 #19332Jeszcze może być silnik 4T z Kymco np. Agility 125, możliwe że mocowania te same.W każdym bądź razie, najlepiej taki silnik, aby mocowania te same.
28 listopada 2010 dnia 18:20 #19345P/G niektóre są chłodzone powietrzem – na 100% w Vespie(ET4, LX, S, GT), Piaggio Liberty, Beverly i jeszcze paru innych. Agilitka tak samo, przy czym wybrałbym ten pierwszy ze względu na moc.
29 listopada 2010 dnia 10:00 #19391Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Ja osobiście bym takich przekładek nie robił.
Ale jak się chłop nie boi,to niech próbuje.Kingway Magnum jest chłodzony powietrzem,ale poj.150.
Może mocowania silnika będą pasowały.29 listopada 2010 dnia 15:10 #19397No racja, kaskader jakiś 😀
Ja bym się bał, ale życzę powodzenia 🙂29 listopada 2010 dnia 18:44 #19406Chyba życie mu nie miłe.
29 listopada 2010 dnia 18:57 #19408Chyba rezygnuje z tego ale jeździ po sklepach i się pyta ile kosztuje taki silnik. To nie jest Fonero. Wyglada ja zipp quantum.
29 listopada 2010 dnia 19:14 #19410Trochę długie linki no ale ;D
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.