Zmiana silnika 50 ccm na 125 Romet CRS pytanie?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #175775
    waskiphoto
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Witam wszystkich jestem tu nowy i to jest mój pierwszy post. Dziewczyna moja kupila sobie Rometa CRS 50 4T i pytanie czy mogę zwiekszyć jej moc na następny sezon wymieniając silnik kompletny na 125ccm?
    Jeśli tak co bym potrzebował jeszcze oprócz oczywiście kompletnego silnika 125?(139FMB) Czy sprzeglo zostaje te same? Jakieś zębatki ???? Wiem że gażnik bede musial wymienic na wiekszy/mocniejszy. Proszę o pomoc dziekuje i pozdrawiam

    #175778
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    NIE MOŻESZ BO TO NIELEGALNE!!!:D

    #175793
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Cały silnik i gaźnik, jak pamiętam jest tam silnik pionowy ale raczej tylko wyciągnąć stary i włożyć nowy tak jak to w silnikach poziomych
    *
    Zębatkę większą z przodu (zdawczą) jeśli chcecie uzyskać większy v-max

    #175794
    waskiphoto
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Może zapytam inaczej. Ogólnie nasz problem to taki żeby nie kupowac na nast. sezon nowego/innego motocykla, przede wszystkim mocniejszego, tylko wpadlismy na pomysł zwiekszenia mocy poprzez wymiane na 125ccm bo wiem że CRS-y byly tez 125. Nie chodzi mi o to żeby jej wyrywało ręce ze stawów przy ruszaniu, tylko co mam wam powiedziec Romet bardzo jej się podoba, ale te 50ccm to jest kompletne nieporozumienie nawet dla dziewczyny ktora w tym sezon pierwszy raz miala stycznosc z motorami…Jeśli jest to głupi pomysł z ta wymiana na 125 to moze macie jakis inny pomysł?

    #175811
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Zapomniałeś o hamulcach, wadze 125tki względem 50tki itp itd. Jak to będzie się zachowywało na drodze i na ile będzie bezpieczne – nie wiem bo nie znam tego skutera. Ale jest to jak by nie patrzyć niezły tuning (zwiększasz moc ~ 3 krotnie) to zazwyczaj wiąże się z dostosowaniem pozostałych elementów (przy prędkościach 125tki nawet średnica koła ma znaczenie bo 50tki zwykle chyba jeżdżą na 10″ obręczach). Ja bym się chyba nie bawił.

    #175817
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    To je supermoto a nie skuter:D

    #175821
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    No… Widziałem… Średnica koła nie będzie problemem, ale hamulce wyglądają słabo 🙂

    #175824
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 170Postów:

    Można założyć, że skoro rozważaliście zakup silniejszej maszyny, posiadacie stosowne uprawnienia do kierowania takową – możesz wyjaśnić co przemawia za dość ryzykowną przeróbką połączoną z wszelkimi tego konsekwencjami, czyli jazdą bez OC (wszak opłacone jest na inny pojazd), co za tym idzie w przypadku stłuczki pokrycie z własnej kieszeni wszelkich kosztów naprawy uszkodzeń mechanicznych i cielesnych u drugiej strony, w razie kontroli utratę Dowodu Rejestracyjnego wystawionego wszak na pojazd o innej pojemności – a wbrew pozorom nie każdy policjant to idiota któremu się nie chce sprawdzić dlaczego skuterek z małą tablicą wyrywa 90 km/h i jakoś dziwnie nisko brzmi?

    #175871
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    po 1>rama nie jest przystosowana do takiej poj. widziałem co się dzieje z zip pro ,benzer,zetka 50 po takim zabiegu spawy puszczają wahcacz sie przegina itd.
    2>jak kolega wyżej napisał nie każdy policjant to idiota,zabiorą dowód wyślą cie na zerowe bt mandat dostaniesz za brak oc i bt(przeglądu) oraz sprawa w sądzie za jazde bez prawka(chyba ze masz lub twoja panna prawko a.a1,b od 3lat)
    3>zalecam zmiane gara,głowicy na 80cm,gaźnika na 22m i króćca 22mm,moduł bez blokady,wydech przelot.i naped wedle uznania po tych zabiegach na v-max lub odejście.oczywiście wszelkie blokady zdjęte że narzekasz i nie satysfakcjonują cię osiągi?

    #176023
    waskiphoto
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    ok dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button