Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #673181
    GrOm123
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Witam. Posiadam rometa ogara 200 i mam pytanie. Czy dało by radę (jeśli chodzi o przepisy) przerobić go na coś typu „ścigacz” (tak jak na załączonym obrazie). Bardziej chodzi mi tu o zmianę położenia lampy fabrycznej tylnej i rejestracji z błotnika. Czy nie będę miał problemów przy kontroli oraz przeglądzie.

    Obraz: http://polskajazda.pl/db/images_thumb_299704_526_396_adaptive.jpg

    #673186
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    to raczej cafe racer niż ścigacz.
    Natomiast przerobic tak blachy i lampe można. aby to było w osi pojazdu, odpowiednio wysoko i lampa miała odp homologacje (bo i tego sie może ktoś przyczepić. Ale to czy fabryczną lampe podniesiesz20cm wyżej nie ma znaczenia jeżeli tylko bedzie odpowiednio widoczna

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.
    #673187
    GrOm123
    Uczestnik
    • Postów: 5

    1. Musiałbym zastosować lampę fabryczną?
    2. Romet przeszedł już przegląd 1 miesiąc temu. Czy musiałbym zrobić nowy przegląd, jeśli wykonuję takie zmiany?
    3. O ile mogę maksymalnie podnieść ta lampę?

    #673190
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    Nie musi być fabryczna lampa ale powinnna mieć homologacje. Najprościej jednak fabryczna.
    Nie trzeba robić nowego przeglądu.
    Ściągnij warunki techniczne pojazdów i sobie przeczytaj jak mają być umieszczone lampy w pojazdach dopuszczonych do ruchu

    #673196
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 019

    Pamiętam swego pierwszego ogara 200 ale z silnikiem od czeskiej jawki mustang (ciut więcej mocy), przy kupnie miał tylko 400km zrobione. Różne modyfikacje się stosowało. Pamiętam, że przekładałem przedni reflektor i manetki z simsona, gaźnik był zmodowany również od simka. Wkładałem krótsze amorki i dłuższe lagi przednie. Wyglądał jak chopper….prawie 🙂 A i jeździł super 🙂

    #673199
    GrOm123
    Uczestnik
    • Postów: 5

    A żadnych problemów przy przeglądzie nie było?

    #673200
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    wieki temu? za zmiane manetek?
    nie sądze 🙂

    #673202
    GrOm123
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Wielkie dzięki 🙂

    #673203
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 019

    Żadnych problemów nie było…kiedyś to ważne aby światła i hamulce były i tyle po za tym przegląd był bezterminowy a i jak policja się przyczepiła i dowód zabierała to diagnosta za flaszkę machał ręką 😀 Możesz sobie zmodować ale wszystko musi mieć homologację na Polskie drogi. I nie patrz, że Chińczyk napisał, że są homologowane bo to wcale nioe musi być prawda. Zalecam szeroko pojętą ostrożność przy doborze lamp itd. Potem niech ktoś Ci to wszystko porządnie ustawi i będzie ok. Byle byś znacząco nie zmieniał konstrukcji bo Ci to pod SAM-a podciągną i przeglądu na pewno nie zrobisz

    #673213
    GrOm123
    Uczestnik
    • Postów: 5

    A jeśli chodzi o bak to jeśli bym wymieniła na taki jak na zdjęciu to żadnych problemów również by nie było? Swoją drogą nie wiesz jaki to bak (na tym obrazie) jest?

    #673215
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    to jest bak z ETZ 150

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.