Zmiana gaźnika na większy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zmiana gaźnika na większy

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #241399 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam wszystkich planuje tuning skutera na 70 mam na razie 60 i pytanie do was co dałoby mi gaźnik 17.5 oraz cylinder z serii malossi mhr. Chce stuningować skuta ponieważ dobija mnie 55km/h i jak koledzy po kolei mijają .

    #241400 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wiesz co to jest mhr!? to jest potwór o małej pojemności 😆 mhr -> wymiana pierścieni i tłoka za 500km 😆 moc kosmiczna ale żeby zrobić ze skutera evo/mhr trzeba wsypać w niego ok. 10tys żeby dobrze to chodziło.. więc koleś zastanów się ..
    Aha i ty chciałbyś to jeszcze zrobić w skuterku made in chinaż no to jest totalna głupota ❗ zrób swap na silnik p/g i później wsadź cylinder Malossi Sport 70 + wzmocnione łożyska i do tego gaźnik 19mm i będą wąchać dymek… nawet przy tym co masz silniku powinien ci polecieć około 100km/h bo to made in china na szczęście jest w 2T 🙄 A już ci nawet nie będę mówił jaki powinien byś wsadzić gaźnik do MHR 😆

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #241401 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cabretti, chlopie nie dobijaj mnie ile razy mozesz pisac ze chcesz zrobić to, tamto niemajac o tym zielonego pojecia owszem forum jest od tego zeby pomagac, ale ile można… najpierw poczytaj sobie forum i niezadawaj takich pytan

    #241402 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adwerion co mam zrobić żeby poszedł te 80 mam wszystkie blokady zdjęte a ten model made in china nie ma wriatora tylko z dzwona sprzegła przekazuje moc łańcóżkiem na zębatke tylnią a ona do koła wałkiem . To jaki cylinder polecasz (żeliwo) aby długo pośmigał i o większej mocy (ja mam tylko 2 konie 😮 ) myślałem nad zmianą zębatek tylniej z 28 na jakieś 22 ale by nie ruszył bo za słaby. Myslałem zrobić przekładnie taką jak tutaj http://nitrorw.skyrock.com/2.html ale nie wiem jak ją zrobić ??

    #241403 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to zdjecie co pokazałeś to jest przełożenie z silnika biegowego więc takiego pewnie nie zrobisz
    jak chcesz jechać więcej to wymień cyl tylko nie MHR bo na to pewnie cie nie stać
    załóż sobie jakiegoś sporta gaźnik i pojedzie te 80

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #241404 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wiesz co to jest swap?? jeśli tak to zrób to!! wywal ten silnik badziewny a załóż p/g !

    #241405 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja widziałem jak po swapie wygląda silnik wystaje za błotnik

    #241406 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Problem uciąć błotnik?

    #241407 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cabretti, Ty wiesz co mówiszł
    Ja wiem że Kinroad XT50Q jest w wersji skuterówej (przekładnia automatyczna CVT) albo w wersji z biegami gdzie masz normalnie sprzęgło itd i wygląda to jak choper
    Ale na początku napisałeś że to jest skuter więc z przekładnią CVT więc ja się do cholery pytam gdzie Ty masz tam jakieś zębatkiż!
    Jak to skuter to musi mieć wariator.
    to co mówisz to się nic nie trzyma kupy, jak nie ma wariatora a jakieś zębatki i łańcuchy są to musi mieć skrzynie biegów bo inaczej by prawie w ogóle nie jechało więc zastanów się co piszesz bo naprawdę szkoda słów.
    Brak słów… po Twoich wypowiedziach łatwo wywnioskować że się w ogóle nie znasz więc się za skuter lepiej nie bierz… a jak masz już cylinder 60 to wyreguluj bo musi iść więcej jak 55 o ile jest całkowicie odblokowany.

    PS jakby to było tak jak mówisz że łańcuch jest na wale a druga część na zębatce zamiast sprzęgła i dzwonu to ten skuter nie miałby prawa szybko jechać bo łańcuch by nie mógł wyjść wyżej na wale tak jak na wariatorze pasek i przełożenie było by takie lipne że by to się nieźle wlekło.

    #241408 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    On kiedyś dawał zdjęcie jakieś i tam zamiast waria i sprzęgła były jakieś zębatki i łańcuszek.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Zmiana gaźnika na większy
Informacje o Tobie: