Zmiana filtra powietrza na stożkowy
- This topic has 23 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 10 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 26 kwietnia 2009 dnia 13:16 #244444AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Witam,
Rozwaliłem filtr gąbkowy , i wymieniłem na stożkowy.
Właśnie jestem w trakcie odkręcania filtra gąbkowego , mój problem polega na tym że do filtra
jest przymocowana rurka która odchodzi od tłumika. Co z nią zrobić , odczepić i poprostu
puścić ją luzem?
Oto zdjęcia:
1. Kabelek który dochodzi do filtra:
2. Kabelek który odchodzi od tłumika:
P.S nie piszcie proszę czegoś typu:”stożek gorszy od gąbkowego” itp.
Wiem o tym dobrze , i jestem świadomy późniejszych konsekwencji.26 kwietnia 2009 dnia 13:24 #244445AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
uciąć i zaspawać bo to wstępnie zasysa syfy z filtra powietrza!!
26 kwietnia 2009 dnia 13:28 #244446AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A stanie się coś jak poprostu odczepię tą rurkę przy filtrze i poprostu luzem puścić?
To raczej będzie wydmuchiwało spaliny a nie wsysało.
Jeszcze jedno pytanie na przyszłość , co się stanie jak będę jechał bez żadnego filtra ?
26 kwietnia 2009 dnia 13:30 #244447AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
To jest blokada, weź to utnij zaspawaj i będzie dobrze. Stożek kup gąbkowy, np. Polini Air box.
26 kwietnia 2009 dnia 13:40 #244448AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a jeżeli już wstawiłeś stożek to wyreguluj gaźnik 😉
26 kwietnia 2009 dnia 13:45 #244449AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
nawet jak odepniesz te rurke od wydechu to już będzie lepiej chodził 😀 kupel to miał w swoim made in china 😀 tylko jak ściągniesz rurkę to on będzie tak śmiesznie chodził na wolnych obrotach
26 kwietnia 2009 dnia 13:46 #244450AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A gdzie dostane tego Air Box`a bo niemogę tego na allegro znaleźć.
Starczy mi 200zł na nowy?
26 kwietnia 2009 dnia 13:49 #244451AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
tu masz link do air box’ów 😉
http://sklep.mieloch.pl/advanced_search_result.php?keywords=air+box&osCsid=6822d94ea99fa55f2c40a7a7ae478bd4&x=0&y=026 kwietnia 2009 dnia 14:26 #244452AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak będziesz jeździł bez filtra to ci się gaźnik zabrudzi i nie będzie ci chodzil w najgorszym wypadku cos ci wleci prosto do cylka i się zatrze :573:
26 kwietnia 2009 dnia 15:05 #244453AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
mój kolega puscił ja luzno i z niej idzie dym i jest dobrze 😀
26 kwietnia 2009 dnia 20:53 #244454AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów na tym filtrze , stwierdzam że to dziadostwo jakich wiele.
Tzn. jeśli chodzi o dźwięk jaki wydaje skuter to mistrzostwo świata.
Mógłby mi ktoś polecić jakiś naprawdę dobry filtr powietrza (stożkowy) ?26 kwietnia 2009 dnia 21:31 #244455AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A jaki filtr założyłeś?
27 kwietnia 2009 dnia 14:06 #244456AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A jakiś shit chiński, za 30zł :]
Czy jest jakiś lepszy filtr od polini air box?
Jak tak to zarzućcie nazwą , bo nie wiem czy kupować tego air boxa
27 kwietnia 2009 dnia 14:27 #244457AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
27 kwietnia 2009 dnia 15:17 #244458AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Airbox do codziennego użytku jest idealny, posiada osłonkę która skutecznie chroni przed brudem spod kół 🙂 a do tego jest w pełni rozbieralny 🙂 🙂
Malossi E-5, Airbox itd. do 50ccm będą OK 🙂
A z tamtej listy odradzam zdecydowanie:
1.Hebo Air System
3.Filtr powietrza Helix LED
4.Koso Turbine
5.KRS air system
12.Revo helix.
14.RMS Air System.
Podstawą tych filtrów jest metalowa siatka, a pod nią papier który po prostu przepuszcza syf do środka 🙂 a kontakt z wodą powoduje przerwanie się papieru co potem skutkuje zatarciem cylindra 🙂
Aha no i z gąbkowych odradzam Dopplera Venturi 🙂 zwyczajnie przepuszcza syf 🙂27 kwietnia 2009 dnia 15:53 #244459AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Powiedzmy że kupię Air Box`a , to jaką wsadzić dysze?
27 kwietnia 2009 dnia 15:56 #244460AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak masz seryjną dysze, seryjny gaźnik i seryjny silnik to ok 10 większą
27 kwietnia 2009 dnia 16:28 #244461AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
o 10 jednostek może być za mało 🙂 o 10% większą do stożka wrzuć 🙂
Tylko liczyć się będziesz musiał z regulacją gaźnika taką porządną 😀 Świeca musi mieć kolor kawy z mlekiem 🙂 Aha i zawleczka na iglicy na najniższym poziom 🙂27 kwietnia 2009 dnia 16:41 #244462AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
o 10 jednostek może być za mało 🙂 o 10% większą do stożka wrzuć 🙂
jak ma powiedzmy dysze 60 to o 10% większa to 66, więc jest jeszcze mniejsza niż tą co ja podałem
27 kwietnia 2009 dnia 16:44 #244463AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Dobra , dzięki :]
Z regulacjami to nie problem , mam znajomego mechanika.
Teraz mam pytanie z innej bajki.
Chodzi o wymianę oleju w 4T , olej kupiłem 10min temu i chcę teraz wymienić.
Czy olej mam wymieniać na gorącym silniku ?
Czy korek od spustu oleju to śruba pod zbiornikiem z olejem?
27 kwietnia 2009 dnia 16:48 #244464AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Co do korka to na pewno na samym dole silnika. A do temp to może być ciepły ja zmieniam na zimnym i nic się nie dzieje.
27 kwietnia 2009 dnia 16:58 #244465AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale na ciepłym silniku powinien lepiej spłynąć, bo się gestość trochę zmienia czy cóś i mniej go zostaje starego, ale możesz też przedmuchać to kompresorem i też będzie dobrze na zimnym 🙂
27 kwietnia 2009 dnia 19:19 #244466AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A czy konieczna jest wymiana dyszy po zmianie filtra na stożkowy?
To jest jedyny “tuning” w moim skuterze.
27 kwietnia 2009 dnia 19:20 #244467AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
No, przydałaby się większa dysza
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.