Zmiana cylindra na 70ccm

Witam.

Chcę kupić nowy cylinder do skutera zipp vapor. Chcę kupić cylinder 70ccm, wał i pokrywę silnika (poszło mocowanie tłumika) Czy wystarczy tylko to wymienić żeby skuter śmigał jak należy? Nie trzeba zmieniać żadnych rolek paska itp? I czy ten cylinder wejdzie normalnie na szpilki czy trzeba wiercić? I czy spasuje głowica od 50ccm czy musi być też nowa? Potrzebne będą modyfikacje gaźnika? I jakie spalanie będzie na oko.

Radziłbym kupić głowicę na 70ccm.Co do spalania ja zostawiłem seryjny gaźnik i jest okej tzn.spalanie w granicach 3l na 100km.cylinder wejdzie normalnie tylko żeby zgadzały się rozstawy szpilek:).Co do rolek to kwestia gustu (zależy co preferujesz).

No tak żeby też w miarę ładnie się rozpędzał, bo teraz pod górkę max 40 wyciągnie :D a gdzie rolki się znajdują? I zmieszczę się w 200zł z cylindrem wałem głowicą i uszczelkami?

Czybit napisał:

No tak żeby też w miarę ładnie się rozpędzał, bo teraz pod górkę max 40 wyciągnie :D a gdzie rolki się znajdują? I zmieszczę się w 200zł z cylindrem wałem głowicą i uszczelkami?

ostrzał za 3...2...1...

Jak chcesz tak bardzo rozpieprzyć tą kasę to kup sobie za to komplet naklejek - chociaż fajnie wyglądać będzie. A taki cylinder przejedziesz 1000 km i do wymiany. Jak "tuningujesz" to inwestuj w markę. Czy w bolida też byś władował chińskie części? 10 razy tańsze niż markowe?

Nie mam zamiaru inwestować w chińskie gówno które kupiłem za 500zł, nie będę w takiego złoma wkładał markowych częsci które przewyższają wartość skutera. Ja zadałem konkretne pytania. I jeszcze raz, nie włożę w tego chinola części za 200-300zł za część. Głównie dlatego że nie śpię na kasie :) Po za tym i tak dużo nie jeżdze więc wytrzyma tyle ile ma wytrzymać.

Jeśli tak, to wejdź na allegro, wpisz zakres cenowy, sortuj po najpopularniejszych i bierz to co najlepiej schodzi.

http://allegro.pl/cylinder-skuter-4t-70-tuning-zipp-kingway-i3932519762.html

Ten najlepiej schodzi (aż 1 osoba kupiła :O ) chyba że zainwestuje w jakiś lepszy do 200 zł, zostawie oryginalną głowicę i wymienie tylko wał a mocowanie tłumika jakoś zaspawam.

Według mnie ten cylek wygląda na dobry, ale jak sie sprawdzi to się dowiem w praktyce. Zawsze mogę zostawić starą 50ccm na wymianę.

Jeśli chodzi o zasadę, to one wszystkie "dobrze wyglądają" ale precyzji wykonania i materiału nie ocenisz po zdjęciu. To tak dla sprostowania.

Jeśli robisz większy cylinder to i większa głowica do tego, inaczej silnik nie odda pełnej mocy no i jest ryzyko uszkodzenia się zaworów lub popuszczania uszczelki pod głowicą.

Od siebie mogę polecić zakup w Skuterowni. Mają tylko to co sprawdzone i korzystne w stosunku jakość/cena. Części poza ofertą na zamówienie, trzeba pytać. Masz silnik 139qmb jak się domyślam. Jeśli faktycznie chcesz robić tzw niedzielne wypady, weź:

http://skuterownia.com.pl/default/waly-korbowe/wal-korbowy-do-chinskich-4t.html
http://skuterownia.com.pl/default/cylindry-1/cylinder-80ccm-z-glowica-do-chinskich-4t.html

Reszta części to już osobna sprawa, w zależności od stanu zużycia. Jeśli skuter jest wrakiem, trzeba go tak naprawdę zbadać od a do z. Więc potencjalne koszty mogą być wyższe.

Myślę że wał i cylinder wystarczy, skuter ma przebieg tylko 7000+. Tygodniowo będę robił max 15-20 km nie więcej więc trochę wytrzyma ten cylek. Dzięki za pomoc chociaż wolałbym kupić na allegro bo nie chce mi się tu konta zakładać :D A ten wał co podałeś to wytrzyma z tym cylindrem?