Zmiana cylindra

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #220841 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Cześć mam seryjny cylinder w yamaha neos i zamierzam kupić cylindr 70cc no i nie wiem co kupić nie mam jeszce dobrego doświadczenia w mechanice bo nie zmienialem nigdy cylindra no i proszę was o pomoc co wy byście doradzili w zakupie

    #220842 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    moim zdaniem jeżeli chcesz żeliwo to Malossi Sport lub Polini Sport (oba 70). Mają moc ok.9 KM więc do jazdy codziennej w sam raz. Ale sam cylinder tej mocy nie da, trzeba zainwestować w wydech i najlepiej gaźnik, nie zapominając o całej przekładni, w której znajduje się: wariator, sprzęgło, dzwon sprzęgła, pasek i przełożenia(ale ich przy tuningu klasy sport się nie się wymienia[chyba że będziesz robił full sport ale wątpię])

    są również cylindry aluminiowe (głównie Stage6) np. S6 Sport Pro i S6 Racing(ale ten będzie podchodził leciutko pod klasę MidRace)
    alu są zazwyczaj mocniejsze od żeliwa ale nie da się ich szlifować, a przy złym docieraniu szybko mogą ulec zniszczeniu

    podsumowując, moim zdaniem najlepszym wyborem byłby Malossi Sport, ponieważ mam zaufanie do produktów tej firmy. Jest on wystarczająco mocy i żywotny jak dla przeciętnego skuterzysty 😉

    Edit
    jest jeszcze S6 Streetrace ale to też alu 🙂

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #220843 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja szykuje motor do stuntu wario juz mam polini wydech hebo no i teraz cylinder chce zeby mial siłe

    #220844 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Potwierdzam, wiktor bardzo fachowo wyjaśnił sprawę. Dodam od siebie żebyś nawet nie wyskakiwał z propozycjami „hej, a ja widziałem na allegro cylinder 70 za 200 zł, a wy mi każecie kupować też 70 za 500 czy 600zł”. Tamte cylindry to o kant dupy można potłuc. Ja wolałbym kupić cylinder żeliwny czyli malossi albo polini, ponieważ w przypadku zatarcia, co nie tak trudno zrobić, naprawa czyli szlif kosztuje 30zł a tłok około 150-180zł. W przypadku cylindra aluminiowego (nicasilowego) w zasadzie nie ma możliwości naprawiania. Można wtłoczyć nową tuleję nicasilową, ale jest to droższa operacja niż kupienie nowego cylindra i nie robi się tego.

    [ Dodano: 04-01-2010, 14:58 ]
    Do stuntu raczej polecają cylinder polini.

    #220845 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wiktor24 napisał:

    Edit
    jest jeszcze S6 Streetrace ale to też alu 🙂

    To jest żeliwo!! A wracając do tematu do stuntu najlepszy polini sport;) Ciągnie z najniższych obrotów;)

    #220846 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    można odczuc cylinder polini a malossi czy to to samo czy tylko inna firma

    #220847 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    siwy_fact napisał:

    To jest żeliwo

    soreczki, mój błąd 😉

    tak, do stuntu polecają Polini :->

    polini ciągnie bardziej od dołu a moc porównywalna 🙂

    #220848 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    To są dwa różne cylindry, różne kąty otwarcia inaczej ciągną wgl jak byś jechał na tym i na tym to zupełnie inaczej idzie;)

    #220849 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    cena polini zawsze tansza niz malossi okolo 100 zł dlatego wolal bym polini no ale jak się nie sprawdźi

    #220850 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nie ma bata, polini musi śmigać. zobacz ile ludzi stuntuje na tym i chodzi :->

    #220851 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No chłopie jak wszyscy do stuntu polecają polini to chyba się sprawdza 😉

    #220852 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a do normalniej jazdy na szybkosc i moc jaki ? bo do stuntu mowicie ze polini

    #220853 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    to już zależy od reszty (wydech ,gaźnik, wario itp ) 🙂

    #220854 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    każdy cylinder ci da mocy, przyspieszenia, i predkości
    główna zasada jest tak by przed zakupem cylindra dobrać do niego odpowiednio
    gaźnik, wydech ( zależy też jaki czy ma być na moc przy wysokich obrotach [tutaj klasyfikujemy wydechy zawijane] bądź na wysoką moc i momęt obrotowy przy starcie [ tutaj klasyfikujemy wszystkie wydechu LeoVince SP3 itp. które wyglądem przypominają oryginał] )
    oraz przełożenia tudzież wybór masz ogromny.
    Osobiście jeździłem na aerox’ie z cylindrem Polini, gaźnikiem 19mm, kominem LeoVince Sp3 ( to co pod pokrywą to już nieważne) i powiem że efekt był masakryczny, skuter od samego początku jechał jak szalony, przy wyższych prędkościach dostawał zadyszki (ok. 65-75), ale do stuntu takim czymś to jest poprostu miód

    #220855 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    pierdolicie farmazony , zaraz zaczniecie gadać jaka świeca jest najlepsza do stuntu , do stuntu może być najwyżej stelaż i peg , a reszta to ćwiczenia i tyle….

    #220856 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No tak ale mając jakiś tuning jest łatwiej … tzn. odpowiedni tuning bo gdyby wziąć Snake’a i cylinder biorący od góry to nici ze stuntu …

    #220857 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no my mu już chyba temat wyczerpaliśmy, niech wybierze co chce :->
    a do stuntu neosem to by starczył sam wydech i ogień z treningiem 😉

    #220858 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    cylek biorący od góry to nici ze stuntu

    pierdolisz moj niby ciagnie od góry a idzie jak powalony 😀

    #220859 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    widzę że klolega chce i do stuntu i do v-max … to ja bym na twoim miejscu brał S6 Sport Pro jest on najmocniejszy w klasie Sport jest to alu czyli według mnie do stuntu lepszy bo ma lepsze chłodzenie… do tego wydech jakiś który ciągnie od dołu Polini FR3, Laser x-pro i jest też wiele innych nie wiem jak to jest właśnie w przypadku tego Hebo ale zapewniam cię po założeniu Stage6 Sport Pro byś był bardzo zadowolony nawet na kominie Hebo a jak nie chcesz alu tylko żeliwo to Polini Sport i na nim też można bardzo ładnie postuncić 🙄

    #220860 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Wojtuś :* kupuj Streetrejsa tak jak ci siwuś mówił chyba że małossiego bo jest bardziej popularny i dłużej na rynku od s6 i jest lepszy od Poliniego ale znowu najdroższy z tych 3

    #220861 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ale mu pier.olicie o niższych i wyższych obrotach, (ja mam cylinder top performance sport 70, wydech leo vince tt, króciec stage6 oversize valve, wario multivara z rolkami 7g, sprzęgło malossi delta mhr z czerwonymi hebo naciągniętymi na średni naciąg i mało tego sprężyna top racing najtwardsza + dzwon z radiatorem motorforce i twist control naraku) rusza z zajebiście i to zajebiście zajebistych wysokich obrotów i w huj lepiej sięjezdzi na kole niż jak ruszał z niskich, a wy tylko lepszy bo z niższych!

    #220862 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    s6 streetrace bierz tani i dobry 😀 Osobiscie latam na POwerforce i jestem zadowolony xD

    #220863 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    pikus napisał:

    Ale mu pier.olicie o niższych i wyższych obrotach, (ja mam cylinder top performance sport 70, wydech leo vince tt, króciec stage6 oversize valve, wario multivara z rolkami 7g, sprzęgło malossi delta mhr z czerwonymi hebo naciągniętymi na średni naciąg i mało tego sprężyna top racing najtwardsza + dzwon z radiatorem motorforce i twist control naraku) rusza z super-ekstraście i to super-ekstraście super-ekstra wysokich obrotów i w wacuś lepiej sięjezdzi na kole niż jak ruszał z niskich, a wy tylko lepszy bo z niższych!

    I do tego idzie z gazu na koło :573:

    #220864 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A tak swoją drogą, to może czas zrobić przez zimę stelażyk i jakieś crshe, bo z tego co mi wiadomo to Pawełek już kończy stelaż robić 😛

    [ Dodano: 04-01-2010, 21:30 ]

    SiWy napisał:

    I do tego idzie z gazu na koło :573:

    W trakcie jazdy tak do 10 / 15km/h też idzie z gazu i zajebiście mi się na kole zapierdala, to nie jest wcale powiedziane że z niższych to lepiej, prawda Jakubie?

    #220865 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nie wiem ja się nie znam, to tyś jest stunter

    koniec spamu kurwa!!!

    #220866 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ok ok ja tutaj już się nie popisuje ^^
    ja tylko umiem to naprawiać, a z tuningiem to ide na intuicję 😛 :mrgreen:

    #220867 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    stelaż zrobie ale teraz zbieram kasę na cylinder a później na gaźnik wiec trochę duzo kasy a po drugie mam jeszcze wymianć łożysk na wale bo mam luz a mam zamiar śmigać na seryjnym wale no i motor w dodatku na razie nie sprawny czeka go mechanik tylko nie wiem gdzie

    #220868 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    gaźnika radzę ci szukać używanego tylko żeby był w 100% sprawny wprawdzie gaźnik się nie zużywa ale żeby nie był popsuty a jak dorwiesz używany to możesz dużo kasy zaoszczędzić więc ja nie widzę sensu kupowania nowego gaziora 🙄

    #220869 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A przy Polini Sport konieczna jest wymiana gaźnikaż

    #220870 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie jest konieczny wiekszy gaźnik ale na malym gaźniku będzie się grzał i będzie słabszy i latwiej zatrzec

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zmiana cylindra
Twoje informacje:




Back to top button