! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zmiana cylindra

Ten temat zawiera 33 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 34 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #220841

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cześć mam seryjny cylinder w yamaha neos i zamierzam kupić cylindr 70cc no i nie wiem co kupić nie mam jeszce dobrego doświadczenia w mechanice bo nie zmienialem nigdy cylindra no i proszę was o pomoc co wy byście doradzili w zakupie

    #220842

    Anonimowy
    • Postów: 0

    moim zdaniem jeżeli chcesz żeliwo to Malossi Sport lub Polini Sport (oba 70). Mają moc ok.9 KM więc do jazdy codziennej w sam raz. Ale sam cylinder tej mocy nie da, trzeba zainwestować w wydech i najlepiej gaźnik, nie zapominając o całej przekładni, w której znajduje się: wariator, sprzęgło, dzwon sprzęgła, pasek i przełożenia(ale ich przy tuningu klasy sport się nie się wymienia[chyba że będziesz robił full sport ale wątpię])

    są również cylindry aluminiowe (głównie Stage6) np. S6 Sport Pro i S6 Racing(ale ten będzie podchodził leciutko pod klasę MidRace)
    alu są zazwyczaj mocniejsze od żeliwa ale nie da się ich szlifować, a przy złym docieraniu szybko mogą ulec zniszczeniu

    podsumowując, moim zdaniem najlepszym wyborem byłby Malossi Sport, ponieważ mam zaufanie do produktów tej firmy. Jest on wystarczająco mocy i żywotny jak dla przeciętnego skuterzysty 😉

    Edit
    jest jeszcze S6 Streetrace ale to też alu 🙂

    #220843

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja szykuje motor do stuntu wario juz mam polini wydech hebo no i teraz cylinder chce zeby mial siłe

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #220844

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Potwierdzam, wiktor bardzo fachowo wyjaśnił sprawę. Dodam od siebie żebyś nawet nie wyskakiwał z propozycjami „hej, a ja widziałem na allegro cylinder 70 za 200 zł, a wy mi każecie kupować też 70 za 500 czy 600zł”. Tamte cylindry to o kant dupy można potłuc. Ja wolałbym kupić cylinder żeliwny czyli malossi albo polini, ponieważ w przypadku zatarcia, co nie tak trudno zrobić, naprawa czyli szlif kosztuje 30zł a tłok około 150-180zł. W przypadku cylindra aluminiowego (nicasilowego) w zasadzie nie ma możliwości naprawiania. Można wtłoczyć nową tuleję nicasilową, ale jest to droższa operacja niż kupienie nowego cylindra i nie robi się tego.

    [ Dodano: 04-01-2010, 14:58 ]
    Do stuntu raczej polecają cylinder polini.

    #220845

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wiktor24 napisał:

    Edit
    jest jeszcze S6 Streetrace ale to też alu 🙂

    To jest żeliwo!! A wracając do tematu do stuntu najlepszy polini sport;) Ciągnie z najniższych obrotów;)

    #220846

    Anonimowy
    • Postów: 0

    można odczuc cylinder polini a malossi czy to to samo czy tylko inna firma

    #220847

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siwy_fact napisał:

    To jest żeliwo

    soreczki, mój błąd 😉

    tak, do stuntu polecają Polini :->

    polini ciągnie bardziej od dołu a moc porównywalna 🙂

    #220848

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To są dwa różne cylindry, różne kąty otwarcia inaczej ciągną wgl jak byś jechał na tym i na tym to zupełnie inaczej idzie;)

    #220849

    Anonimowy
    • Postów: 0

    cena polini zawsze tansza niz malossi okolo 100 zł dlatego wolal bym polini no ale jak się nie sprawdźi

    #220850

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie ma bata, polini musi śmigać. zobacz ile ludzi stuntuje na tym i chodzi :->

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 34 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie