Zipp X-Race 50ccm na 72ccm

Witam posiadam zippa x-race z silnikiem 139FMB i chciałbym go przerobić na 72ccm. Chciałbym się zapytać jakiej firmy wstawiać cylek żeby nie był to jakiś syf. Mile widziane linki :D

Ile mozesz przeznaczyc na ten cylinder?

200-300 zł może być też razem z głowicą

to kupisz spokojnie za 300 zł

Że kupię to wiem tylko może jakieś propozycje bo nie znam się zbyt na firmach tuningowych

rudi405 napisał:

to kupisz spokojnie za 300 zł

face palm.

@nutrus kup to
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-sport-80cc-bez-glowicy,pZ044081.bhtml

będzie moc :D

DooOminO napisał:

rudi405 napisał:
to kupisz spokojnie za 300 zł

face palm.
@nutrus kup to
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-sport-80cc-bez-glowicy,pZ044081.bhtml
będzie moc :D

face palm.

X-race ma 139fmb, więc cyl musi pasić do 139fmb, logika. Większość zestawów na allegro jest tej samej jakości, zestaw za 250zł 'Racing Bee' różni się od zestawu za 150zł ładnym pudełkiem. Tylko. taki zestaw za 150zł wystarczy, nie trzeba pakować kasy w droższe. Jak chcesz taniej to kupujesz z nieuzbrojoną głowicą i masz za 110zł, a głowice sb przezbrajasz (ja tak zrobiłem, jest dobrze). Chyba, że masz kasy jak lodu i nie szkoda Ci pakować markowych części w chinola, to możesz poszukać zestawów do Hondy Dax i podobnych na ebayu. Czasem są na allegro, ale kompletu jeszcze nie widziałem, same cylki po 700zł xD. Ja polecam najtańszy zestaw z nieuzbrojoną głowicą. Od sb dodam, że można kupić chłodniczkę oleju i mamy wytrzymały silnik (oczywiście jak dobrze złożymy). Pozdro.

Jak już to wolę z uzbrojoną głowicą bo na mechanice nie znam się na tyle żeby ją uzbroić. Wiem że 72 może chodzić na głowicy od 50ccm. Jest to jakaś różnica?