Zipp Vega problem z zapalaniem.

WItam!
Posiadam skuterek zipp vega,kupilem go za 400zl. Kupilem nowy gaznik, modul zaplonowy(pomaranczowy),nowy tlok+pierscienie,nowe zawory+szlif gniazd.Wszystko robilem sam oprocz zakladania pierscieni,zalozyl mi je znajomy mechanik.SKuter od samego poczatku mial problem z zapalaniem,po nocy tragedia po zapaleniu strasznie kopcil ,potem mniej ale po rozgrzaniu znow blekitne chmury z wydechu,Dzis zdjalem glowice i cylinder,mysle ze powinienem wymienic uszczelniacze zaworowe,zawory trzymaja ale benzyna saczy spod uszczelniaczy.I chyba kolega zle zalozyl mi pierscienie, ciezko teraz dojsc jak powinny byc bo troche pracowaly i maja taki sam kolor.Zdjalem pierscienie i: Patrzec od gory pierwszy byl zalozony pierscien ktory jest miekki i po wlozeniu do tulei przerwa miedzy zamkami jest ok 1.5mm ,drugi pierscien jest troszke twardszy i po wlozeniu do tulei przerwa jest "na zyletke",na dole olejowe.Zastanawiam sie czy jako pierwszy uszelniajacy nie powinien byc ten twardszy i z mniejsza przerwa.
Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje :).

Nikt nie ma pomyslu na te pierscienie ?

Na pierścienie nikt nie ma żadnego pomysłu, bo silniki spalinowe istnieją już od dość dawna, a jak ktoś zwykłą fuszerkę przy tym odwali to jest potem... siara. Zacznijmy zatem od podstaw...
>
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php

Czytalem ten tekst. Ogladalem pierscienie nie roznia sie ksztaltem, tylko szerokoscia.Z napisow widnieje tylko na jednym "STD".Najprosciej i najlepiej bedzie chyba kupic nowe pierscienie :)

Witam!
Caly silnik zlozony,nowe uszczelniacze zaworowe,uszczelki.Zapalac zapala ale ciezko,trzeba delikatnie operowac gazem zeby zapalil, gaznik jest nowy,zwiekszylem mu dawke na iglicy,probowalem regulowac(potem wrocilem do sruby wykreconej o 2,5obrotu).Czasem strzeli w gaznik.Jest gdzies moze schemat instalacji tylko zaplonowej(modul,cewka), to zobaczylbym na krotko.