Zipp Vapor - ten starszy.

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #139675
    KOpciuch
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam,

    1. Dlaczego mój zipp nie miał „złotej śrubki” w gaźniku, pierścienia przy wariatorze a po wyjęciu kawałka tulejki z filtra się dusił? Tylko różowy kabelek dał mu dużo mocy i v-max (z 50km/h podeszło pod 70 km/h ale po miesiącu zmalała moc i jechał już tylko 60/65{czasami} :\ )
    2. Wymieniłem w nim rolki na lżejsze, podobno sportowy wariator i sprzęgło, filtr paliwa na stożkowy oraz moduł na „sportowy” ale nw czy to coś dało. I teraz moje pytanko dlaczego żebym się wkręcił w 70km/h musze jak juz rozpędze się do 50 to nie moge dać pełnej manetki i sie rozpędzić tylko do 50% a potem po jakimś odcinku drogi dopiero stopniowo dodawać gazu aby wpadł w wysokie obroty 68/70 kh/m i to nie zawsze?
    3. Dlaczego jak dodaje gazu to słysze takie jak by obcieranie linki gazu gdzieś , ale linka o nic nie obciera? Zmieniłem jej obieg tylko z lewej strony na prawą strone tylko po to żeby filtr stożkowy się zmieścił patrząc jako kierowca.

    #139683
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    1. Skieruj to pytanie do producentów lub sprzedawcy skutera, a poza tym w7yjęcie zwężki filtra powietrza zawsze da ci taki efekt ze sioe skuter dusi bo dostaje więcej powietrza i musiałbyś regulować gaźnik aby sie nie dusił, a samo wyjecie zwężki nic ci nie da.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #139686
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    1. Zwężenie znajdujące się w filtrze powietrza ma na celu optymalną regulacje jego przepływu… Możesz to wyjąć dopiero przy zwiększeniu pojemności silnika, inaczej to nie ma sensu…

    2. Dając manetka na max-a znacznie wzbogacasz mieszankę, co osłabia silnik…

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button